نایب‌‌ رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قزوین با اشاره به تیم شنای بانوان اعزام شده به مسابقات شنای قهرمانی کشور گفت: در این دوره از مسابقات، تیم استان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز موفق به کسب رتبه چهارم شد.
کد خبر: ۳۷۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 15 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، متین‌السادات ولیعهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از پایان مسابقات شنای قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این مسابقات از 22 تا 25 بهمن ماه سال جاری با حضور 90 ورزشکار از سراسر کشور در جزیره کیش برگزار شد.

وی افزود: مسابقات شنای قهرمانی کشور به صورت رنکینگ در رده بالای 15 سال و کمتر از 25 سال اجرا شد به طوری که در پایان مسابقات با محاسبه مدال‌های هر تیم، امتیازات تعیین شده و تیم‌های برتر اعلام می‌شود.

نایب‌‌ رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قزوین خاطرنشان کرد: از این استان یک تیم پنج نفری از جمله فاطمه‌زهرا تجدد، مریم بهرامی، محدثه حسن‌پور، مطهره ولید و تابان عطارزاده به مسابقات شنای قهرمانی کشور در کیش اعزام شدند.

ولیعهدی ادامه داد: تیم اعزام شده به مسابقات شنای قهرمانی کشور در 19 ماده با سایر استان‌ها به رقابت پرداختند که در پایان با چهار مدال موفق به کسب رتبه چهارم شدند.

این مسؤول ورزشی تصریح کرد: فاطمه‌زهرا تجدد با کسب مدال طلا در ماده 50 متر پروانه، مدال نقره  در ماده 200 متر کرال پشت و مدال برنز در ماده 100 متر کرال پشت و مریم بهرامی هم با کسب مدال برنز در ماده 100 متر کرال پشت، موجب درخشش استان قزوین در مسابقات شنای قهرمانی کشور شدند.

نایب‌‌ رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قزوین با اشاره به برنامه‌های این هیأت تا پایان سال جاری مطرح کرد: در بهمن ماه سال جاری طی برگزاری کلاس آموزش مربیگری به استادی محترم‌سادات موسوی مربی فدراسیون شنا، 23 مربی از استان قزوین موفق به ارتقای درجه مربیگری(درجه سه) شنا شدند.

ولیعهدی تشریح کرد: طبق برنامه‌‌ریزی‌ها مقرر شد که از 30 بهمن ماه سال جاری یک کلاس مربیگری برای دومین بار به مدت هشت روز با همکاری فدراسیون شنا در استان قزوین برگزار شود.

وی افزود: یک دوره کلاس داوری شنای دو روزه در بخش آقایان و بانوان در اسفند ماه سال جاری با همکاری فدراسیون شنا در استان قزوین برگزار می‌شود.

نایب‌‌ رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قزوین مطرح کرد: در حال حاضر مشغول برنامه‌ریزی و نامه‌نگاری برای میزبانی این استان در مسابقات برگشت لیگ واترپلوی کشوری که در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار