رئیس شورای شهر آبیک:
رئیس شورای شهر آبیک از تصویب 350 میلیارد ريالی بودجه شهرداری این شهر برای سال آینده خبر داد و گفت: پروژه بلوار امام(ره) اوایل اردیبهشت ماه 96 تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۷۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 15 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، موسی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات متعدد از سوی شورای شهر آبیک، بودجه سال آینده شهرداری این شهر 350 میلیارد ریال مصوب شد.

وی نسبت هزینه‌های عمرانی به جاری شهرداری در سال آینده را 70 به 30 ذکر کرد و افزود: تقریباً بودجه 350 میلیارد ریالی سال آینده شهرداری متوازن، متعادل و واقع‌بینانه مصوب شده است.

رئیس شورای شهر آبیک ادامه داد: بودجه شهرداری آبیک با هدف اتمام پروژه‌های بزرگ، مهم و چند فازی دوره چهارم شورای این شهر اعم از پارک‌های بانوان، بعثت و مجتمع چند منظوره شهرک فردوس و پروژه‌های متوسط و معمولی از جمله احداث پارک‌های محلی در شهرک خرم و فردوس مصوب شده است.

محمدی در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس در آبیک که پروژه بلوار امام(ره) این شهر چه زمانی به اتمام می‌رسد، توضیح داد: گرچه پیمانکار جدید برای تکمیل این پروژه تعیین شده اما با توجه به شرایط نامساعد جوی و احتمال ادامه نزولات جوی، پروژه بلوار امام تا اوایل اردیبشهت ماه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ریفیوژ وسط بلوار امام و آسفالت آن و غیره باقی مانده، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بلوار امام(ره) اصلی‌ترین ورودی شهر آبیک محسوب شده، با تکمیل آن به معنای واقعی به بلوار تبدیل می‌شود.

به گزارش فارس، پروژه بلوار امام شهر آبیک از فروردین ماه امسال با 25 میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا بود که هنگام عملیات اجرایی، پیمانکار با شهرداری بر سر دال‌های بتنی این پروژه دچار مشکل می‌شود که در جلسه پنجم دی ماه امسال در فرمانداری، علی رحمانی فرماندار آبیک گفته بود که طی دو ماه و تا آخر امسال پروژه به اتمام برسد که غلامرضا شجاعی سرپرست شهرداری آبیک هم در پاسخ اذعان کرده بود که در دو ماه فصل کاری می‌توانیم نسبت به تکمیل پروژه اقدام کنیم یعنی اگر نزولات جوی وجود داشته باشد، امکان فعالیت عمرانی وجود ندارد.

این مسؤول در خصوص تکمیل پروژه‌های پارک بانوان و بعثت شهر آبیک مطرح کرد: با توجه به اینکه جزء پروژه‌های مهم و چند مرحله‌ای محسوب می‌شود تکمیل آن‌ها زمان‌بر بوده و با توجه به پیشرفت فیزیکی که دارد، تا پایان نیمه نخست سال آینده به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری مردم قرار می‌گیرد.  

رئیس شورای شهر آبیک افزود: آسفالت معابر کوچه‌ها و خیابان‌های شهر آبیک از مطالبات اصلی مردم این شهر است که در بودجه سال آینده شهرداری برای این منظور اعتبار پیش‌بینی شده و نهضت آسفالت همچنان ادامه دارد.

محمدی با اشاره به مشارکت جدی شورای شهر آبیک در کمک به احداث مصلای نمازجمعه این شهر ادامه داد: سال گذشته 10 میلیارد ریال برای مساعدت به مصلای نماز جمعه از سوی شورای شهر مصوب شده بود که تحقق نیافت و در بودجه سال آینده شهرداری هم، 10 میلیارد ریال به مصلا اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: با راهکارهای مورد موافقت مسؤولان شهرستان آبیک، 20 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده شهرداری آبیک به مصلای نمازجمعه، سال آینده برای پیشرفت فیزیکی این مکان مذهبی تزریق می‌شود.

این مسؤول بودجه سال گذشته شهرداری آبیک را 400 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این میزان بودجه به دلیل محقق نشدن درآمد شهرداری از بخش املاک در ناحیه 6 شهری و نرسیدن به نتیجه قطعی در توافقات با مالکان، به طور کامل تحقق یافته است.

رئیس شورای شهر آبیک اذعان کرد: اگر شهرداری آبیک در زمینه املاک با مالکان به توافقت نهایی برسد و سهم شهرداری مشخص شود، پشتوانه درآمدی برای این دستگاه خدماتی محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار