مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان با اشاره اینکه بازرسی‌ها از ادارات کل اوقاف به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، گفت: عملکرد اداره‌کل اوقاف استان قزوین مطلوب و قابل دفاع بوده و هدف از بازرسی‌ها انتقال تجارب است.
کد خبر: ۳۷۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 15 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیدمحمد طباطبایی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان و رئیس تیم بازرسی در جلسه پایانی بررسی عملکرد برنامه‌محور اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در سال 95 که امشب در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، اظهار داشت: عملکرد اداره‌کل اوقاف قزوین مطلوب و قابل دفاع بوده و مهم‌ترین ویژگی بارز این اداره‌کل روحیه همدلی و وفاقی است که بین نیروها وجود دارد.

وی در خصوص اهداف این بازرسی‌ها که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، افزود: بازرسی‌ها از عملکرد برنامه‌محور ادارات کل در سازمان اوقاف و امور خیریه به صورت دوره‌ای انجام می‌شود که هدف از آن در مرحله نخست انتقال تجارب است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان اضافه کرد: این بازرسی‌ها درون‌سازمانی است و به دلیل شناخت بهتری که از مجموعه داریم، بهتر می‌توانیم نقاط ضعف و کاستی‌ها را مشاهده کرده و برای برطرف کردن آن در فضایی مناسب با تعامل و همکاری تحول‌آفرین گام برداریم.

یادآور می‌شود، تشرف به امامزادگان و بقاع متبرکه، بازدید از پروژه‌های عمرانی، تجاری و خدماتی استان قزوین از جمله برنامه‌های تیم بازرسی استان خوزستان بود.گفتنی است، عملکرد برنامه‌محور اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین توسط بازرسان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان از 23 تا 26 بهمن ماه مورد ارزیابی، بررسی و مشاهده عینی قرار گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار