معاون امور مشتریان و بانکداری شعب بانک کشاورزی قزوین:
معاون امور مشتریان و بانکداری شعب بانک کشاورزی استان قزوین گفت: توسعه اقتصاد با بانکداری اسلامی محقق می‌شود که می طلبد مسؤولان در این زمینه گام‌های ارزشمندی بردارند.
کد خبر: ۳۷۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 15 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به  نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، احمد اله‌وردی در سمینار امنیت اقتصادی، کیفیت، فروش برتر در صنایع که با حضور جمعی از مسؤولان استانی در سالن اجتماعات شعب بانک کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بانک کشاورزی سهم بسزایی در ایجاد خدمات قضایی جامعه دارد.

وی گفت: با گذشت هشتاد سال از خدمات‌رسانی بانک کشاورزی، این بانک توانسته با وجود تمام محدودیت‌ها و تحریم‌ها، در عرصه بین‌الملل خدمات بانکی خود را برای مشتریان به بهترین نحو ممکن به انجام رساند.

معاون امور مشتریان و بانکداری شعب بانک کشاورزی استان قزوین ادامه داد: بانک کشاورزی به عنوان یک بانک در حوزه بین‌الملل می‌تواند انواع خدمات ارزی بین‌المللی را در بیشتر کشورهای دنیا برای مشتریان به راحتی انجام دهد.

اله‌وردی گفت: واحد ارزی بانک کشاورزی به عنوان واحدی فعال در حال فعالیت و ایفای خدمات در شبکه بانکی کشور بوده و در این زمینه از واردکنندگان و صادرکنندگان حمایت‌های قابل توجهی داشته است.

این مسؤول مطرح کرد: بانک کشاورزی در دوران هشتاد ساله خدمات‌رسانی خود توانسته به بهترین شکل ارائه‌دهنده خدمات و تسهیلات به مردم و تولیدکنندگان باشد و اکثر ترازنامه‌ها از طریق بانک کشاورزی تنظیم و اجرا می‌شود و با وجود تمام محدودیت‌ها و تحریم‌های صورت گرفته، باز هم این بانک حامی تولیدکنندگان بوده است.

معاون امور مشتریان و بانکداری شعب بانک کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: توسعه اقتصاد با بانکداری اسلامی محقق می‌شود که می طلبد مسؤولان در این زمینه گام‌های ارزشمندی بردارند.

 

* امنیت اقتصادی در خط صنایع هموار شود

مدیرعامل انجمن کیفیت استان قزوین هم در ادامه این مراسم بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که در چرخه صنعت کشور وجود دارد، برنامه‌ریزی انجمن کیفیت استان بر این است که در سمینارهای متعدد، چالش‌های مختلف صنعت استان قزوین مورد توجه قرار گیرد.

سیف‌الاسلام در خصوص چرخه تولید گفت: تأمین اقلام ورودی، بحران تولید، مهندسی فروش که یکی از جدی‌ترین بحران‌ها در چرخه صنعت کشور، نیاز به یک کارشناسی دقیق و حساب شده دارد.

وی ادامه داد: یکی از رسالت‌های انجمن مدیران کیفیت این است که مسیر را برای امنیت اقتصادی در خط صنایع هموار کند.

مدیرعامل انجمن کیفیت استان قزوین برگزاری کلاس‌های آموزشی، انتشار مجله مدیران کیفیت برای ثبت مقالات، معرفی کالاهای تولیدی و ایجاد تسهیلات بانکی برای متقاضیان تسهیلات را بخشی از فعالیت‌های اداره‌کل استاندارد استان قزوین معرفی کرد.

گفتنی است در این مراسم مدیرکل استاندارد استان قزوین، موسی رمرودی مدیرشعب بانک کشاورزی استان قزوین و جمعی از مسؤولان شهری و مدیران شرکت‌های تولیدی استان حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار