به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین صورت می‌گیرد
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: مسابقات هندبال دانشجویی کشور در بخش آقایان به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود که 14 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند.
کد خبر: ۳۷۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 15 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، عباس صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری مسابقات هندبال دانشجویی کشور در بخش آقایان به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین خبر داد و اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 14 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور حضور دارند که به عنوان انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات ایتالیا هم محسوب می‌شود.

وی افزود: مسابقات قهرمانی هندبال دانشجویان کشور از تاریخ 27 بهمن ماه سال جاری در سالن ورزشی دانشگاه بین المللی‌امام خمینی(ره) قزوین آغاز شده و تا چهارم اسفند ماه جاری ادامه دارد.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) استان قزوین تصریح کرد: 250 بازیکن در قالب تیم‌هایی از دانشگاه‌های تهران، خوارزمی، صنعتی شاهرود، کردستان، ایلام، سمنان، فردوسی، حکیم سبزواری، علم و صنعت، علامه طباطبایی، زابل، بوعلی سینا همدان و بین‌المللی امام خمینی(ره) در این دوره از مسابقات حاضر شدند.

صادقی با اشاره به اینکه این مسابقات هر دو سال یکبار برگزار می‌شود، گفت: مسؤولیت برگزاری مسابقات قهرمانی هندبال دانشجویان کشور به عهده دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین بوده و ورودی این مسابقات برای هر تیم بالغ بر پنج میلیون تومان است که وزارت ورزش و جوانان کشور هم برای این دوره از مسابقات حمایت مالی انجام داد.

این مسؤول مطرح کرد: همزمان با مسابقات قهرمانی هندبال دانشجویان کشور در بخش آقایان در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین، رقابت‌های بخش دختران هم در دانشگاه سبزوار برگزار می‌شود و افتتاحیه این مسابقات در قزوین روز چهارشنبه 27 بهمن ساعت 9 صبح در سالن ورزشی این دانشگاه برگزار می‌شود.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) استان قزوین ادامه داد: اداره‌کل ورزش و جوانان این استان در برگزاری این دوره از مسابقات حمایت‌هایی را انجام دادند.

صادقی تصریح کرد: به دلیل حضور ورزشکاران در این دوره از مسابقات، تیم‌های حاضر در مسابقات در سه قسمت اسکان می‌یابند که هتل ورزش یکی از این بخش‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار