حادثه در بیخ گوش!
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین به افزایش گازگرفتگی در این استان طی سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری قاتل خاموش بلای جان 191 نفر از مردم قزوین شده است.
کد خبر: ۳۷۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 15 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به مأموریت‌های انجام شده مبنی بر گازگرفتگی اظهار داشت: از آغاز سال جاری تا به امروز، 191 مورد گازگرفتگی در استان قزوین رخ داده که از این آمار 136 نفر راهی بیمارستان، 14 نفر در محل درمان و 13 نفر هم فوت شده‌اند.

وی به دلایل گازگرفتگی سال جاری پرداخت و افزود: بیشتر گازگرفتگی‌های مونواکسید کربن در سال جاری به دلیل نشر گاز از آبگرمکن و گازگرفتگی در حمام است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین با بیان اینکه از 13 مورد فوتی، هفت مورد مربوط به بانوان و 6 مورد مربوط به آقایان است، گفت: بیشترین حوادث قاتل خاموش در مناطق بیدستان، اقبالیه و تاکستان رخ داده است.

نامدار یادآور شد: آمار گازگرفتگی در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است چراکه این آمار در سال گذشته آمار 90 موردی را به خود اختصاص می‌دهد و 2دو نفر در اثر گازگرفتگی قاتل خاموش جان خود را از دست داده‌اند.

وی عنوان کرد: از شهروندان درخواست داریم تا با رعایت نکته‌های ایمنی همچون استفاده از وسایل گرمایشی ایمن سلامت خود را حفظ کرده تا شاهد خطرات ناگواری همچون گازگرفتگی نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار