به مناسبت ایام فاطمیه صورت می‌گیرد
مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از برگزاری مسابقه بزرگ علمی بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده یک در این استان به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.
کد خبر: ۳۷۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 15 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، رضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی را در حوزه دانش‌آموزی برای ایام فاطمیه پیش‌بینی کرده‌ایم که از نمونه آن می‌توان به برگزاری مسابقه علمی بزرگ بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده یک اشاره کرد.

وی افزود: این مسابقه به مناسبت ایام فاطمیه در روزهای 28 و 29 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود که مکان نخست این مسابقه، دبستان رشادت واقع در غیاث‌آباد و مکان دوم آن در دبیرستان متوسطه اول شهید بابایی یک استان قزوین در نظر گرفته شده است.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: برنامه‌های مختلفی هم به مناسبت گرامیداشت دهه فجر سال جاری از جمله نخستین همایش تربیتی و بصیرتی خانواده دانش‌آموزان بسیجی در تمام مدارس متوسطه اول و دوم برگزار شد که در این همایش محمدزاده استاد حوزه و دانشگاه سخنرانی کرد.

ابراهیمی عنوان کرد: این همایش در کانون رشد مینودر در 19 بهمن ماه سال جاری برگزار شد که میهمانان ویژه آن بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن‌(ع) و والدی فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) قزوین بودند که به شرکت‌کنندگان در این همایش جوایزی هم اهدا شد.

وی تصریح کرد: از سایر برنامه‌های دهه فجر سال جاری هم می‌توان به برگزاری نخستین جشنواره سرود بسیج دانش آموزان شهید فهمیده یک با همکاری معاونت پرورشی ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین اشاره کرد که این جشنواره با استقبال مناسبی همراه بود.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: در نخستین جشنواره سرود بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده یک، بیش از 20 گروه سرود دانش‌آموزی شرکت کردند که داوری این جشنواره بر عهده سرپرست برخی از گروه‌های سرود از جمله آقای ارداقیان و زارعی بود.

ابراهیمی با اشاره به رتبه‌های کسب شده توسط مدارس استان قزوین در جشنواره سرود بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده یادآور شد: در مقطع ابتدایی دبستان رشادت رتبه نخست، دبستان مهرگان رتبه دوم، دبستان المهدی رتبه سوم را کسب و در مقطع متوسطه اول هم دبیرستان شاهد قائم‌(عج) رتبه نخست، دبیرستان متفکران رتبه دوم و دبیرستان شهید بابایی یک، رتبه سوم را کسب کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار