نماینده اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین در مدارس ماندگار:
نماینده اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در مدارس ماندگار گفت: واحدهای آموزشی که به عنوان مدرسه ماندگار هر استان در نظر گرفته می‌شود در حقیقت ویترین فرهنگ و آموزش استان است.
کد خبر: ۳۷۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 15 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نخستین گردهمایی کشوری مسؤولان پیگیر مدارس ماندگار در ساختمان علاقمندان وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد.

در این همایش یک روزه به بحث و بررسی پیرامون فلسفه تشکیل مدارس ماندگار، نحوه انتخاب و مسائل مربوط به اداره این مدارس پرداخته شد.

علیرضا اسدی نماینده اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در مدارس ماندگار گفت: واحدهای آموزشی که به عنوان مدرسه ماندگار هر استان در نظر گرفته می‌شوند در حقیقت ویترین فرهنگ و آموزش استان بوده و نشان‌دهنده کم و کیف جریان یاددهی- یادگیری در مدارس است.

رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان قزوین هم در این همایش افزود: پیرو ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش در نظر داریم با تألیف یک اثر مکتوب در زمینه مدرسه ماندگار این استان نسبت به معرفی مدرسه فوق، ترویج احترام به فرهنگ و مکان‌های فرهنگی اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: در آینده‌ای نزدیک با تشکیل جلسه‌ای با حضور مسؤولان استانی، ناحیه و مدرسه هدف در خصوص اهداف و برنامه‌های این واحد آموزشی مذاکره و اتخاذ تصمیم می‌شود.

گفتنی است، دبیرستان توحید با قدمتی حدود یک قرن به عنوان مدرسه ماندگار استان برگزیده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار