فردا
مدیرکل هواشناسی استان قزوین با بیان اینکه برای فردا چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ماه سال جاری هوای نیمه‌ابری پیش‌بینی شده است، گفت: برای فردا در بعضی از ساعات شاهد بارش برف و گاهی وزش باد به نسبت شدید هستیم.
کد خبر: ۳۷۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 14 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، آرش بهارونداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار داشت: برای امروز سه‌شنبه بیست و ششم بهمن ماه سال جاری بارش برف در مناطقی از استان محدود می‌شود و این بارش‌ها در مناطق مختلف به صورت پراکنده است.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای روز چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ماه سال جاری شاهد فعالیت مجدد سیستم بارشی در استان قزوین هستیم.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: از صبح امروز سه‌شنبه 26 بهمن ماه جاری از تراکم ابرها تا حدودی کاسته می‌شود اما هوای سرد نسبت به روزهای گذشته در این استان حاکم است.

بهارونداحمدی تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته بیشترین میزان بارش برف برای روز دوشنبه بیست و ششم بهمن ماه سال جاری بوده به‌گونه‌ای که این سامانه بارشی موجب ایجاد کولاک برف در مناطق مختلف استان قزوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها کولاک برف و پدیده مه وجود دارد که با توجه اختلال در دید توصیه می‌شود از ترددها و سفرهای غیرضروری درون شهری و برون شهری خودداری شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با بیان اینکه برای فردا چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ماه سال جاری هوای نیمه‌ابری پیش‌بینی شده است، یادآور شد: همچنین برای فردا در بعضی از ساعات شاهد بارش برف و گاهی وزش باد به نسبت شدید هستیم.

بهارونداحمدی مطرح کرد: روز پنجشنبه بیست و هشتم بهمن ماه سال جاری هم هوا نیمه بوده و وزش باد شدید هم در بعضی از مناطق استان قزوین پیش‌بینی شده و در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها هم بارش برف و پدیده کولاک وجود دارد.

این مسؤول با اشاره به نوسانات دمای شهر قزوین اضافه کرد: نوسانات هوای شهر قزوین بین منفی چهار درجه و مثبت دو درجه سانتی‌گراد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار