حادثه تلخ این بار در برف!
تیوپ بازی در برف، بلای جان مرد جوان 25 ساله شد و زندگی وی را برای همیشه پایان داد.
کد خبر: ۳۷۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 14 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین ،علی فخارسلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در ساعت 18:30 شب گذشته گزارشی مبنی بر فوت یک جوان 25 ساله را جویا شدیم که این جوان در اثر بازی با تیوپ جان خود را از دست داده بود.

وی افزود: با وجود توصیه‌های مکرر و تأکید بر ناایمن بودن تیوپ، در سال جاری هم شاهد تلفات و صدماتی در این زمینه هستیم که شب گذشته در پارک اقبالیه معروف به تپه باستانی حادثه آفرید.

مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: بعد از آگاهی حادثه یاد شده، تیمی از نیروهای اورژانس پایگاه اقبالیه به محل حادثه اعزام شدند تا خدمات لازم را ارائه دهند که با رسیدن آمبولانس به محل حادثه مشخص شد پسر جوان 25 ساله بر اثر صدمات شدید وارده به دلیل سقوط از تیوپ دچار مشکل اُفت هوشیاری شده است.

فخارسلیمانی یادآور شد: با وجود اقدامات اولیه نیروهای اورژانس پایگاه اقبالیه از جمله اقدامات درمانی(لوله گذاری و عملیات حمایت تنفسی برای مصدوم) مرد جوان به مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین منتقل شد اما در بین راه به دلیل صدمات شدید به قفسه سینه و سر و گردن جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: عملیات احیا در مسیر انتقال و درون اورژانس بیمارستان شهید رجایی انجام شد اما نتیجه‌بخش نبود و مرد جوان جانش را بر سر هیجان ناایمن از دست داد.

مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اضافه کرد: با افزایش بارش برف از روز گذشته در جاده‌های این استان حوادثی مختلفی اتفاق افتاده است که نیروهای اورژانس آمادگی لازم را برای چنین حوادثی دارند و خدمات را به مسافران ارائه می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار