دبیر هیأت تکواندو قزوین خبر داد
دبیر هیأت تکواندو استان قزوین گفت: در مسابقه انتخابی تیم ملی تکواندو کشوری، پگاه پورجمالی و حدیثه آماره موفق به دریافت دعوت‌نامه ورود به تیم ملی تکواندو کشور شدند.
کد خبر: ۳۷۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 14 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، طیار تقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اتمام مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو کشوری بخش دختران اظهار داشت:‌ این مسابقات در دو دوره، در ماه‌های مرداد و بهمن ماه برگزار می‌شود که 23 بهمن ماه جاری مسابقه نهایی به میزبانی فدراسیون تکواندو در تهران برگزار شد.

وی با اشاره به پنج نماینده استان قزوین در مسابقه انتخابی تیم ملی تکواندو کشوری افزود:‌ زهرا رحیمی در وزن ششم منفی 55 کیلوگرم،‌ فاطمه جعفری در وزن نهم منفی 68 کیلوگرم، یگانه سطحی در وزن هفتم منفی 59 کیلوگرم، پگاه پورجمالی در وزن 9 منفی 68 کیلوگرم و حدیثه آماره در وزن هفتم منفی 59 کیلوگرم در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

دبیر هیأت تکواندو استان قزوین ادامه داد: از میان نمایندگان شرکت‌کننده این استان، پگاه پورجمالی و حدیثه آماره موفق به کسب رتبه نخست در وزن خود و دریافت دعوت‌نامه ورود به تیم ملی تکواندو کشور شدند.

تقی‌پور در خصوص برنامه‌های انجام شده هیأت تکواندو استان قزوین در دهه فجر خاطرنشان کرد:‌ رقابتی در بخش بانوان در رده‌های سنی خردسالان،‌ نونهالان و بزرگ‌سالان در 13 بهمن ماه در شهرستان زیباشهر برگزار و در پایان به نفرات برتر مدال و حکمی به یادبود اهدا شد.

این مسؤول ورزشی یادآور شد: لیگ تکواندو در بخش آقایان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در 15 بهمن سال جاری در شهرستان البرز با حضور هفت تیم شروع شد و این دوره از لیگ در حال برگزاری است.

دبیر هیأت تکواندو استان قزوین اضافه کرد: تیم پیشتازان میثاق با شش امتیاز،‌ تیم المپیای محمدیه با چهار امتیاز و تیم هیأت تکواندو شهرستان البرز با سه امتیاز در هفته دوم این لیگ به ترتیب در رتبه‌های نخست تا سوم قرار دارند.

تقی‌پور با اشاره به برنامه‌های آینده هیأت تکواندو استان قزوین تا پایان سال جاری مطرح کرد: این هیأت در حال برنامه‌ریزی برای اجرای یک دوره رقابت چندجانبه در 19 اسفند ماه سال جاری در بخش آقایان است.

وی تصریح کرد: یک دوره مسابقات انتخابی تیم ملی بخش آقایان به میزبانی فدراسیون تکواندو در تهران به زودی برگزاری می‌شود که از قزوین چهار ورزشکار اعزام می‌شوند.

دبیر هیأت تکواندو استان قزوین ادامه داد: محمدرضا کشاورز در وزن ششم منفی 57، آرین آرش در وزن نخست منفی 42،‌ محمدرضا آجرلو در وزن دوم منفی 44 و مهران برخورداری در وزن نهم منفی 61 ورزشکاران اعزامی به مسابقات انتخابی تیم ملی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار