در جلسه ستاد مدیریت بحران آبیک مطرح شد
در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک، از نارضایتی مردم به دلیل کمبود تاکسی در روزهای برفی سخن به میان آمد و بر رفع این مشکل تأکید شد.
کد خبر: ۳۷۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 14 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک با حضور علی رحمانی فرماندار آبیک و اعضای این ستاد در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد.

* آمادگی سپاه برای امدادرسانی و اسکان مسافران

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در این جلسه گفت: با بارش برف مردم برای تردد در داخل شهر به دلیل کمبود تاکسی با مشکل مواجه بودند؛ این در حالی بود که تنها سه تا چهار دستگاه تاکسی در سطح شهر فعال بود و نارضایتی مردم را به همراه داشت.

شریف شهبازی افزود: سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک آمادگی لازم برای امدادرسانی و اسکان مسافران در راه مانده را دارد.

* برف‌روبی شهر آبیک تا صبح فردا ادامه دارد

سرپرست شهرداری آبیک هم در این جلسه اضافه کرد: سه دستگاه گریدر برای برف‌روبی و پاکسازی شهر آبیک اختصاص یافته است که در آغاز عملیات، یک دستگاه به دلیل مشکل متوقف شد.

غلامرضا شجاعی افزود: به دلیل انحراف یک دستگاه اتوبوس در مقابل پارک بانوان، یک ساعت برای رفع این مشکل معطل شدیم تا دانشجویان بتوانند به مقصد بروند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه کامیون نمک‌پاشی در سطح شهر آبیک فعال است، ادامه داد: عملیات پاکسازی و برف‌روبی شهر آبیک تا صبح فردا بدون وقفه انجام می‌شود.

* اختصاص 2 مکان برای استقرار مسافران

مهرداد یحیایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک هم در این جلسه تصریح کرد: مدرسه شبانه‌روزی هشت شهریور روستای ناصرآباد برای اسکان 100 نفر در نمازخانه و 70 تا 80 نفر در خوابگاه را دارد.

وی افزود: برای اسکان مسافران و در راه‌ماندگان بر اثر بارش برف و سرما سالن ورزشی امام علی(ع) هم در نظر گرفته شده گرچه مدرسه نمونه دولتی سوره هم وجود دارد که در صورت نیاز می‌توان نسبت به اسکان مسافران در این مدرسه اقدام کرد.

* ضرورت اختصاص زمین برای استقرار کانکس نانوایی در مسکن مهر

به گزارش فارس، در این جلسه از سوی مسؤول اتحادیه خبازان شهرستان آبیک مطرح شد که با توجه به آمادگی جمعیت هلال‌احمر این شهرستان برای واگذاری کانکس برای استقرار نانوایی در مسکن مهر، هنوز این مهم به دلیل عدم اختصاص زمین از سوی مسؤولان راه و شهرسازی تحقق نیافته است.

انصاری گفت: مکاتبات بسیاری برای اختصاص زمین برای استقرار کانکس جمعیت هلال‌احمر در مسکن مهر صورت گرفته که پیگیری‌های لازم هم انجام شده اما به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

وی یادآور شد: با واگذاری کانکس جمعیت هلال‌احمر، برای پخت نان فردی هم معرفی شده است و از محل آرد یارانه‌ای مقرر شده بود برای این نانوایی آرد اختصاص یابد.

محمدحسن رجبی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک هم در این جلسه عنوان کرد: در مرحله انعقاد قرارداد واگذاری کانکس به اتحادیه خبازان این شهرستان بودیم که به دلیل نداشتن و عدم تعیین زمین، فعلاً این موضوع منتفی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار