به دلیل بارش برف و کولاک
فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به مسدود بودن محورهای روستای این شهرستان بر اثر بارش برف گفت: امکانات و اقلام جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک باید قوی‌تر و بهتر از وضعیت موجود باشد.
کد خبر: ۳۷۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 14 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علی رحمانی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در صورت بروز حادثه، اقلام و امکانات موجود جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک پاسخگوی نیاز این شهرستان نیست.

وی افزود: امکانات و اقلام جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک باید قوی‌تر و بهتر از وضعیت موجود باشد گرچه سپاه و ارتش از نقاط قوت این شهرستان محسوب می‌شود و در مواقع لزوم از ظرفیت این دو ارگان نظامی استفاده می‌کنیم.

فرماندار آبیک ادامه داد: با توجه به بارش نزولات جوی، از مسؤولان ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک درخواست می‌شود در آماده‌باش کامل قرا داشته باشند تا در صورت نیاز بتوانند خدمات لازم را به مردم ارائه دهند.

رحمانی اضافه کرد: در صورت احتمال کولاک مسؤولان به ویژه نیروی انتظامی باید نسبت به مسدود کردن در مبادی ورودی و خروجی تدبیر لازم را بیاندیشند تا شاهد وقوع حادثه نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان ستاد مدیریتی بحران شهرستان آبیک باید در این شهر ساکن شوند چراکه در صورت وقوع حادثه یا بروز بلایای طبیعی، حضور مسؤولان امری ضروری است.

این مسؤول با اشاره به مسدود بودن محورهای روستای شهرستان آبیک بر اثر بارش برف بیان کرد: بازگشایی این محورها با عزم و همت انقلابی مسؤولان امکان‌پذیر است.

فرماندار آبیک افزود: با توجه به بارش نزولات آسمانی و احتمال در راه ماندن مسافران لازم است که مسؤولان نسبت تعیین محل‌های اسکان و تأمین جیره مواد غذایی اقدام لازم را انجام دهند.

* آماده‌باش 65 کارمند شرکت برق آبیک

معاون فرماندار آبیک هم در ادامه این جلسه گفت: بارش نعمت الهی برف خشنودی مردم به ویژه کشاورزان شده اما احتمال دارد مشکلاتی را برای مسافران و شهروندان به همراه داشته باشد که آماده‌باش مسؤولان ضروری است.

سیدمحمد حسینی افزود: در صورت بروز مشکل بر اثر بارش برف و یخبندان، نیاز است که توزیع خدمات مناسب و به نحو مطلوب صورت گیرد.

وی بر تأمین برق پست‌های گاز از سوی مسؤولان شرکت برق تأکید و ادامه داد: تعداد واحدهای نانوایی برای خدمات‌رسانی به مردم باید مشخص شود تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش فارس، در این جلسه مطرح شد که تمام محورهای مواصلاتی بخش بشاریات باز است و 65 کارمند شرکت برق شهرستان آبیک در حالت آماده‌باش برای خدمات‌رسانی به مردم قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار