رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک مطرح کرد
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک با اشاره به بارش برف در این شهرستان گفت: برای اسکان احتمالی مسافران در راه مانده پنج مکان در داخل شهر آبیک پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۳۷۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 14 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، محمدحسن رجبی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همزمان  با آغاز بارش برف دو دستگاه آمبولانس، ست نجات و یک دستگاه پیکاپ امداد و 14 نفر از عوامل امدادی در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی افزود: عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک موظف شده‌اند که به صورت گردشی در اتوبان و جاده قدیم آبیک – قزوین به انجام وظیفه بپردازند و در صورت لزوم به مردم امدادرسانی کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک ادامه داد: برای اسکان احتمالی مسافران در راه مانده پنج مکان در داخل شهر آبیک پیش‌بینی شده که شامل که مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محمد رسول‌الله(ص)، امام جعفر صادق(ع)، سالن اداره تبلیغات اسلامی و شعبه جمعیت هلال‌احمر می‌شود.

رجبی اضافه کرد: برای اسکان مسافران در راه مانده در شهرستان آبیک، مسجد رضوی و سالن جلسات روستای زیاران، مسجد کوندج، مسجد جامع قشلاق و مسجد 14 معصوم(ع) شهر خاکعلی پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت نخست در زمان بارش برف پاکسازی و نمک پاشی راه‌ها است که این مهم به همت مسؤولان راهداری در حال انجام است.

این مسؤول بیان کرد: با توجه به احتمال بارش برف یا بیشتر شدن آن احتمال دارد راهداری نتواند نسبت به پاکسازی راه‌ها اقدام کند و ممکن است خودروهای مشخص و اتوبوسی‌ها برف‌گیر شود که باید نسبت به تهیه و تأمین سوخت این خودروها تدبیر لازم اندیشیده شود که جمعیت هلال‌احمر در این زمینه آمادگی دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک افزود: رساندن جیره غذایی به مسافران و اسکان در راه ماندگان در اولویت کاری جمعیت هلال‌احمر قرار دارد که دو هزار تخته پتو آماده و پیش‌بینی شده است.

به گزارش فارس، در این جلسه مطرح شد که از سوی شرکت نفت و فرآورده‌های نفتی به صاحبان جایگاه‌های سوخت در میدان اتوبان اعلام شده که گالن‌های 20 لیتری خالی داشته باشند و در صورت لزوم به دست مصرف‌کنندگان برسانند.

همچنین مطرح شد که 45 هزار لیتر سوخت موجودی در جایگاه‌های سوخت تا 48 ساعت پاسخگو است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار