مسؤول اداره راهداری آبیک:
مسؤول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک گفت: در حال حاضر و بر اثر بارش برف، محورهای مواصلاتی 13 روستای این شهرستان مسدود است که شامل روستاهای کوهپایه‌ای می‌شود.
کد خبر: ۳۷۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 14 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، ابراهیم شنوافلاح در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بارش برف سنگین بازگشایی آزادراه در دستور کار قرار گرفته و بازگشایی آن همچنان ادامه دارد.

وی افزود: همزمان با بازگشایی آزادراه، محور طالقان به دلیل هم مرز بودن با استان البرز به طول 25 کیلومتر در حال انجام است.

مسؤول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک اضافه کرد: تاکنون حدود 350 تن نمک‌پاشی در محورهای این شهرستان صورت گرفته است.

شنوافلاح با بیان اینکه طی 10 سال اخیر بارش برف امسال را نداشتیم، خاطرنشان کرد: در زمینه ماسه مشکلی وجود ندارد و در هفته آینده هم نمک مود نیاز تأمین می‌شود گرچه به اندازه دو بارش نمک وجود دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر و بر اثر بارش برف، محورهای مواصلاتی 13 روستای شهرستان آبیک مسدود است که شامل روستاهای کوهپایه‌ای می‌شود.

این مسؤول افزود: مسیر روستای هزار جلفا و کارخانه قند توسط راهداری شهرستان آبیک بازگشایی شده است.

مسؤول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک ادامه داد: بین 70 تا 80 درصد ماشین‌آلات راهداری این شهرستان عمر بالای 25 سال دارد که چند روز پیش دو دستگاه از ماشین‌آلات بر اثر فرسودگی خراب شد.

شنوافلاح اضافه کرد: در پیش‌بینی اعتبارات شهرستان آبیک برای اختصاص ماشین‌آلات راهداری باید از سوی مسؤولان توجه بیشتری صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار