کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین با بیان اینکه از فردا سامانه بارشی جدیدی وارد قزوین خواهد شد، گفت: این سامانه نیز با برف همراه خواهد بود.
کد خبر: ۳۷۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 13 February 2017
مریم بهروزی کارشناس اداره هواشناسی در گفت‌وگو با تابناک از قزوین با بیان این خبر اظهار کرد: سامانه بارشی موجود در قزوین، تا فردا صبح در استان خواهد ماند و از فردا نیز سامانه بارشی جدیدی وارد قزوین می شود.
وی با بیان اینکه عمده بارش ها در استان قزوین مربوط به امروز است، تأکید کرد: از روز سه‌شنبه میزان بارش‌ها در استان کاهش پیداکرده و در بعضی از نقاط استان به شکل خفیف و پراکنده شاهد بارش برف خواهیم بود.
بهروزی ادامه داد: کوهین با 17 سانتی‌متر بارش برف بیشترین میزان بارش را داشته و شهرهای آوج و بوئین‌زهرا با 10 و قزوین با 6 سانتیمتر بیشترین میزان بارش را داشته اند.
وی افزود: در مناطق کوهستانی و گردنه‌های استان شاهد کولاک، مه و اختلال در دید هستیم و اخلال در ترددهای درون‌شهری و برون‌شهری در استان وجود دارد بنابراین می‌طلبد تا رانندگان از تردد غیرضروری جدا خودداری کنند.
کارشناس اداره هواشناسی تأکید کرد: برای روز چهارشنبه نیز پیش‌بینی‌شده تا سامانه بارشی دیگر وارد استان شود و هوای استان را تحت تأثیر خود قرار دهد که البته این بارش‌ها نیز به‌صورت برف خواهد بود.
وی ادامه داد: برای صبح فردا با توجه به کاهش تراکم ابرها در منطقه، شاهد کاهش دما در استان و سردتر شدن هوا نسبت به امروز خواهیم بود.
بهروزی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته کوهین با 7 درجه زیر صفر سردترین شهر استان قزوین بوده ، تأکید کرد: آبیک نیز با 5 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار