فرمانده پلیس راه استان قزوین از بسته بودن آزادراه «قزوین_ زنجان» خبر داد و گفت: تردد در بقیه مسیرهای استان تنها با زنجیر چرخ ممکن خواهد بود.
کد خبر: ۳۷۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 13 February 2017
نصرالله بیگلری رئیس پلیس‌راه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری تابناک از قزوین با اشاره به وضعیت بارش برف در محورهای استان قزوین عنوان کرد: رئیس پلیس‌راه استان قزوین گفت: با توجه به حجم و همچنین ‌شدت بارش‌ها در استان،  محور قزوین _ زنجان در حال حاضر بسته است.
وی با بیان اینکه بقیه محورهای مواصلاتی استان باز است، افزود: با توجه به حجم بارش، تردد در راه های استان قزوین فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
بیگلری تأکید کرد: تیم‌های پلیسی مستقر در راه های استان با قاطعیت و جدیت از تردد رانندگان فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهند کرد.
وی افزود: بارش شدید برف، کولاک، باد و یخبندان در کلیه محورهای مواصلاتی استان قزوین باعث لغزندگی سطح معابر شده و رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی در راه های استان به‌خصوص آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها تردد کنند.
رئیس پلیس‌راه استان قزوین تأکید کرد: با توجه به حجم تردد امکان وقوع تصادفات زنجیره‌ای با شدت بالا در زمان لغزندگی سطح معابر تا چندین برابر افزایش پیدا می‌کند.

بیگلری با اشاره به اینکه بارش برف و کولاک و کاهش محسوس دما در راه های استان باعث کندی عبور و مرور شده است به رانندگان توصیه کرد: ضمن همراه داشتن توشه و آذوقه لازم وسیله نقلیه خود را از حیث سیستم گرمایشی و سوخت‌رسانی کنترل و تجهیز کنند و از سفرهای غیرضروری جدا خودداری کنند.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین در پایان گفت: تردد تریلی در کلیه‌ی محورهای مواصلاتی استان ممنوع شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار