نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: باید همه‌ی ما مسئولان شکرگزار حضور مردم درصحنه‌های حساس کشور باشیم و تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت عمومی و خدمت‌گزاری به مردم انجام دهیم.
کد خبر: ۳۷۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 09 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 و نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بعد از برجام و انتخاب ترامپ موضوعاتی که توسط آمریکا مطرح می‌شود از سر قدرت نیست بلکه بیشتر شباهت به تبلیغات رسانه‌ای دارد.

وی افزود: دولت آمریکا در آستانه ورشکستگی قرار دارد چراکه در حال حاضر این دولت اقدام به طرح موضوعاتی می کند  که قابل انجام نبوده و عقلانی نیست.
محمدی  با اشاره به اینکه در حال حاضر اقتصاد کشورهایی ازجمله چین، روسیه و هند به سمتی پیش می‌رود که تولید ناخالص ملی در این کشورها نسبت به آمریکا پیش روی کرده است گفت: این رقابت و پیش روی موجب شده تا تغییراتی در ادعای ابرقدرتی آمریکا به وجود آید.

رئیس کمیسیون اصل 90 خاطرنشان کرد: در همه حال پیوستگی بین مردم و نظام موجب شده تا فرمایشات مقام معظم رهبری تجلی پیدا کند و مردم با حضور خود در 22 بهمن جواب دشمن را خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه در سفر ریاست‌جمهور به استان هزار میلیارد تومان اعتبار به قزوین تخصیص داده شد گفت: این اعتبار سبب جهش چند برابری در قزوین شده است.

رئیس کمیسیون اصل نود اضافه کرد: پیوند بین مردم و نظام تاکنون توانسته ما را مصون و ایمن نگاه دارد و روزی نیست دشمنان در تدارک توطئه برای نظام و کشور نباشند اما همدلی و یک پارچگی مردم تمام اهداف دشمنان را بی‌نتیجه گذاشته است.

وی تصریح کرد: بودجه استان تنها 114 میلیارد تومان بوده که در سفر ریاست‌جمهور به استان هزار میلیارد تومان اعتبار نیز به استان تخصیص داده شد و این در حالی است اعتباراتی که در سفرهای ریاست جمهوری تخصیص پیدا می‌کند به‌سرعت محقق می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 تأکید کرد: 50 درصد از اعتبارات تخصیص داده‌شده به استان در سفر ریاست جمهوری تا پایان سال و 50 درصد بقیه نیز تا سال آینده محقق می‌شود بنابراین این رقم می‌تواند جهش‌های بزرگی را در استان ایجاد کند.

نماینده‌ی مردم قزوین البرز آبیک در پایان با اشاره به اینکه شهرک مهرگکان نیازمند خدمات رسانی بیشتری است گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهرک مهرگان و تأمین نیازهای مردم از بودجه‌های ملی برای این شهرک استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار