فرماندار البرز گفت: در قالب طرح بهین یاب 280 نفر از صاحبان صنایع ثبت‌نام کرده‌اند که 132 مورد آن بررسی‌شده و 56 واحد بیش از 70 میلیارد تومان وام دریافت کرده‌ان و برای اشتغال معلولان نیز در سطح شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۷۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 09 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، رضا عسگری فرماندار البرز در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در دهه‌ی فجر 44 پروژه بااعتبار 271 میلیارد تومان در حوزه‌ی صنعتی و عمرانی در روستا و شهرهای شهرستان البرز صورت گرفت.

وی افزود: در بخش کشاورزی 21 طرح ثبت‌نام‌شده که 13 طرح تسهیلات دریافت کرده‌اند و 8 طرح دیگر نیز در مراحل اداری هستند که تسهیلات پرداخت‌شده به این طرح‌ها 6 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.

عسگری خاطرنشان کرد: در سال جاری با سفر ریاست‌جمهور به استان پروژه‌های خوبی به تصویب رسید که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به محرومیت‌زدایی 255 خانواده‌ تحت پوشش کمیته‌ امداد اشاره کرد.

وی یادآور شد: 2 هزار و 82 فقره وام ازدواج به میزان 26 میلیارد و 400 میلیون تومان پرداخت‌شده است و در تلاش بودیم تا بتوانیم اقدامات اثرگذار انجام دهیم.

عسگری تأکید کرد:  2 کارخانه در شهرستان البرز تعطیل‌شده است گفت: در دهه‌ی فجر این دو کارخانه با حضور استاندار به بهره‌برداری رسید و اشتغال زایی  جدیدی ایجاد شد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا واحدهای صنعتی مشکل‌دار دیگر را نیز از طرح بهین یاب تسهیلات دریافت کنیم که در این راستا کارخانه کنتور سازی نیز در دستور کار قرار دارد.

فرماندار البرز در پایان گفت: ما در حوزه‌ی زکات و تکریم ارباب‌رجوع در استان به رتبه‌ی نخست دست پیدا کردیم که این رتبه‌ها با همراهی و همدلی بین مردم و مسئولان به وجود آمده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار