معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: نرخ سرمایه‌گذاری در کشور در حال حاضر مثبت اعلام‌شده و آرامش در جامعه حکم فرماست چراکه دغدغه‌ی سرمایه گزاری کاهش پیداکرده است.
کد خبر: ۳۷۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 09 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: نقش مردم در امور کشورنقشی واقعی و اثرگذار است و مسئولان باید قدر مردم و حضور آن‌ها را بدانند چراکه این مردم بودند که در بسیاری از مواقع کمک حال مسئولان شدند.

وی افزود: رژیم ستم‌شاهی با وابستگی بی‌قیدوشرط به رژیم آمریکا و غرب آزادی و همدلی را از مردم سلب کرده بود و باهدف ظلم‌ستیزی و مقابله با باورهای مردم حکومت می‌کرد.

شاهرخی با اشاره به اینکه توکل به خدا، وحدت و همگرایی مردم و صلابت و تدبیر رهبری رمز پیروزی در انقلاب بوده است گفت: یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی توجه به حضور و رأی مردم و انسجام آن‌ها است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین ادامه داد: مردم در جنگ تحمیلی و مناسبت‌های مختلف ملی پشتیبانی و حمایت خود را نشان دادند و با حضور خود اثبات کردند که همواره پشتیبان کشور و دولت خود خواهند بود.
 
وی با تاکید بر اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که نرخ تورم بسیار کاهش پیداکرده است گفت:  کاهش نرخ تورم به معنای ارزانی نیست بلکه به این معناست که تورم کنترل‌شده است.


شاهرخی تصریح کرد: طرح نظام سلامت در دنیا طرحی بی‌نظیر است و باید گفت اقدام بسیار خوبی است که در دولت صورت گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در پایان گفت: شکسته شدن اجماع بین‌المللی علیه ایران و به رسمیت شناخته‌شدن غنی‌سازی کشور از دستاوردهای برجام بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار