نماینده ولی فقیه در قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: یکی از وظایفی که بر عهده ملت ایران است، صدور انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به تمام کشورها بوده تا پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.
کد خبر: ۳۷۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در بزرگداشت دهه مبارک فجر که صبح امروز با حضور مردم شهر محمدیه در مسجد امام حسن عسگری(ع) برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران بعد از 22 بهمن شروع می‌شود.

وی با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی افزود: یکی از این عوامل، ایمان بود که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و توسط مردم و از مساجد پا گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه یکی دیگر از عوامل پیروزی انقلاب وحدت بود که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد، اضافه کرد: وحدتی ارزش دارد که پرچمدار آن حضرت علی‌(ع) باشد.

عابدینی عنوان کرد: عامل دیگر پیروزی رهبری است؛ امام‌(ره) عامل اصلی وحدت بین مردم بود و مردم را همچون قطره در بین مردم جمع کرد و سیلی راه انداخت که رژیم صهیونیسم در داخل این سیل غرق می‌شود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: اسرائیل 20 سال بعد، از صفحه روزگار محو می‌شود و با وحدت مسلمین، با هدایت حضرت امام خامنه‌ای‌(مد‌ظله‌العالی) این زمان کمتر هم می‌شود.

امام جمعه قزوین یادآور شد: عامل ایمان، وحدت و رهبری و متحد شدن مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و اکنون جامعه را باید برای ظهور امام زمان(عج) آماده کنیم.

عابدینی با بیان اینکه امروز اگر مدافعان حرم نبودند در حال حاضر شاید در قزوین با داعشیان، تکفیری‌ها می‌جنگیدیم، گفت: آمریکا و رژیم غاصب کودک‌کش همچون گرگ‌هایی بوده که فقط به فکر دریدن هستند اما ملت مسلمان با خلق و خو و فرهنگ فاطمی به فکر مردم مسلمان و مظلوم بوده و از حق مستضعفان دفاع می‌کنند.

وی مطرح کرد: افرادی که در انقلاب اسلامی حقوق نجومی‌بگیر هستند، خیانت‌کار بوده که می‌طلبد مسؤولان نظام و آحاد مردم جامعه برای آرمان‌های امام و رهبری و اعتلای نظام تلاش کنند و انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: یکی از وظایفی که بر عهده ملت ایران است، صدور انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به تمام کشورها بوده تا پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار