معاون استاندار قزوین خبر داد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین از سفر جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی با اشاره به برنامه دو روزه سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به استان قزوین گفت‌: دیدار با خانوده معظم شهید و همچنین شرکت در شورای اداری استان و نشست صمیمی با فرهیختگان از جمله طلاب و روحانیون، صنعت‌گران، بانوان، ورزشکاران، هنرمندان، سیاسیون و غیره از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این سفر است.

وی توضیح داد: در این سفر، دو هزار واحد مسکن مهر در شهرستان البرز افتتاح می‌شود، همچنین کلنگ بیمارستان 700 تختخوابی استان قزوین هم به زمین زده می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین عنوان کرد: در برنامه‌های انصاری، افتتاح مدرسه 20 کلاسه مهرگان، شرکت در گفت‌وگوی ویژه خبری سیمای قزوین و نشست با نمایندگان اصحاب رسانه این استان هم پیش‌بینی شده است.

حبیبی تصریح کرد: در این سفر دو روزه، سه معاون رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور هم با سفر به شهرستان‌های بویین‌زهرا، تاکستان و آوج طرح‌ها و پروژه‌های متنوعی را افتتاح می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار