رائفی‌پور:
استاد دانشگاه و کارشناس ارشد رسانه گفت: با نگاهی به لیست روحانیت مبارز در مجلس ششم متوجه می‌شویم که در فتنه 88 دعوای برخی از خواص موجب شد تا دوقطبی در جامعه ایجاد شود.
کد خبر: ۳۷۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اکبر رائفی‌پور در تجمع بزرگ انقلابیون جوان که در مسجد امام خمینی(ره) شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که اوج اقتدار ساواک بود، جناب عسگراولادی به امام گفتند، انتهای این مبارزه به کجا ختم می‌شود، ایشان فرمودند به ظهور باید برسد.

وی افزود: سه نسخه اسلامی در منطقه وجود دارد که آمریکا و انگلیس با آن سه نسخه مشکلی ندارد و شما در ایاصوفیه استانبول هم هرچقدر نماز بخوانید، ایراد ندارد.

استاد دانشگاه و کارشناس ارشد رسانه اضافه کرد: آمریکا و انگلیس گاز و نفت نیاز نداشته زیرا تمام انرژی‌های فسیلی را به دست دارند و بسیاری از افراد هم فهم جمهوری اسلامی مدنظر امام راحل و مقام معظم رهبری را نمی‌فمهمند.

رائفی‌پور یادآور شد: تفاوت بازرگان با امام راحل در این بود که بازرگان فقط جمهوری اسلامی را درک می‌کرد، اما امام راحل ایران را برای اسلام می‌خواست.

وی افزود: زبیر فردی بود که برای دفاع از حریم فاطمه‌زهرا(س) شمشیر کشید و کسی بود که امیر‌المؤمنین(ع) درباره وی فرمود، زبیر چیزی نمانده بود که جزء ما اهل‌بیت(ع) شود.

* سیره علوی راهگشاست

این استاد دانشگاه ادامه داد: زبیر به این دلیل که شکمش برآمده بود و دیگر سیف‌الاسلام نبود، بازوانش کوچک شده بود که شمشیرش را در برابر علی(ع) کشید و حضرت علی(ع) هم بر سر جنازه وی گریه کرد و فرمود، «ای زبیر! یادتان می‌آید که در تنگه اُحد فقط من و شما در کنار پیامبر(ص) ماندیم و شمشیر زدیم و همان کس که تو را کشت، خود اهل جهنم خواهد بود».

رائفی‌پور با اشاره به تاریخ 38 انقلاب تشریح کرد: طرفداران انقلاب، جمهوری اسلامی را حفظ کردند و افرادی که قصد تجاوز به خاک کشور را داشتند، با سربند یاحسین در برابر تمام دنیا ایستادگی کردند؛ این فرزندان انقلابی و مدافعان حرم هستند که مقابل داعش و تمام دنیا ایستادگی کردند، در غیر این صورت باید در قزوین با داعش می‌جنگیدیم.

وی تنها اسلامی که با سیره علوی منطبق باشد را راهگشا ذکر کرد و افزود: اگر به غیر از این، چیز دیگری را مبنا قرار دهیم، سراب می‌شود و به دلیل نداشتن ریشه و اساس، نمی‌توان از آن دفاع کرد.

کارشناس ارشد رسانه ادامه داد: زمانی که انسان مبنا داشته باشد، نگرانی‌های آن در برابر زلزله‌های مخوف کمتر می‌شود.

رائفی‌پور اضافه کرد: بسیاری از افراد از آغاز انقلاب با امام راحل بودند اما سیره انقلاب را قبول نداشتند، عده‌ای هم انقلاب را می‌پذیرفتند چون برای آنان نان داشت.

وی خاطرنشان کرد: کشور با عراق مخالف بود اما صدام و حزب بعث برکنار شد و در حال حاضر بهترین رابطه را با عراق داریم.

* ایجاد دوقطبی

وی ادامه داد: با نگاهی به لیست روحانیت مبارز در مجلس ششم متوجه می‌شویم که در فتنه 88 دعوای برخی از خواص موجب شد تا دوقطبی در جامعه ایجاد شود.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: برخی افراد که در انتخابات علیه یکدیگر شعار می‌دادند امروز در یک جبهه با هم هستند و انقلاب را باید بر اساس معیارها و شابلون حق سنجید که آن زمان دیگر مشکلی ایجاد نمی‌شود.

کارشناس ارشد رسانه خاطرنشان کرد: شمر جانباز جنگ صفین بود و اگر نیزه‌ای که در رکاب امیرالمؤمنین(ع) خورده بود الان او را شهید می‌دانستیم اما همان سابقون اسلام که در رکاب امام علی(ع) جنگیدند در نهایت سر مبارک امام حسین(ع) را بریدند.

رائفی‌پور بیان کرد: آن آقایی که می‌گوید مسؤولان تعهدی در زمینه تربیت و اسلام ندارند، معلوم است نهج‌البلاغه نخوانده که در این خصوص امام علی(ع) فرموده است، حاکمان باید دستورات اسلام را پیاده کنند.

وی مطرح کرد: نفوذ برخی از اسامی در سفارت آمریکا و اسناد جاسوسی طبقه‌بندی شده و دلیل این کار هم جلوگیری از افشای مهره‌های نفوذی است.

رائفی‌پور اضافه کرد: خدای متعال انقلاب را بیمه کرده است و با دست خود آمریکا و صدام را برداشت در حالی که برخی‌ها از حمله ترامپ ترس دارند اما باید گفت، انقلابی که خدای متعال را قدرت مطلق می‌داند، ترامپ را عددی به حساب نمی‌آورد.

وی شجاعت را از نشانه‌های انقلابی بودن عنوان کرد و گفت: فرد شجاع در زمان خود مذاکره و جنگ می‌کند.

کارشناس ارشد رسانه یادآور شد: پیامبر اکرم(ص) در صلح حدیبیه پیگیر خیر برای حکومت اسلامی بود و در طی 30 سال توانست سه امپراطوری بزرگ دنیا را همانند روم، ایران و مصر را به زانو درآورد و از دل اعراب، جاهلیت تمدن بزرگ اسلامی را بیرون بکشد.

* مشکلات مردم را درک کنید

رائفی‌پور ادامه داد: دشمنان در این راه پیامبر گرامی اسلام(ص) را شکنجه دادند و شکمبه و زباله بر سر آن رسول مهربانی‌ها می‌ریختند؛ رسول خاتم(ص) برای اسلام سختی بسیاری کشیدند و در جنگ خندق اجماع جهان عرب از تمام قبیله‌ها آمدند تا ریشه اسلام را بزنند اما خدای بزرگ نصرت و پیروزی را نصیب آنان کرد.

وی اضافه کرد: زمانی که مذاکرات انجام می‌شود یک کاردان بزرگ دستور آزمایش موشکی می‌دهد تا دنیا بداند ایران از سر ضعف مذاکره نمی‌کند و فرمانده ایران هم سردار سلیمانی در سوریه جولان می‌دهد.

کارشناس ارشد رسانه تصریح کرد: یک انقلابی، مردمی زندگی می‌کند و درد مردم را می‌فهمد در حالی که بیش از 80 درصد مسؤولان بالای اتوبان همت زندگی می‌کنند و مشکلات همنوع را درک نمی‌کنند.

رائفی‌پور افزود: افرادی که مدیر هستند نباید سطح زندگی آن‌ها فراتر از سطح زندگی مردم باشد و در مدیریت کشور باید به افرادی رأی دهیم که مشکلات مردم را بفهمند و درک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار