دهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری در نمایشگاه دائمی بین‌المللی این استان افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، دهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری  در نمایشگاه دائمی بین‌المللی این استان افتتاح شد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در مراسم افتتاح این نمایشگاه در خصوص افتتاح دهمین نمایشگاه لوازم خانگی اظهار داشت: این نمایشگاه به متراژ پنج هزار متر است که 64 غرفه از استان‌های همدان، زنجان، تهران، البرز، قزوین، اردبیل، یزد، خراسان، کرمانشاه و اصفهان در این نمایشگاه کالاهای خود را به عرضه گذاشتند.

هادی طاهرخانی افزود: افتتاح این نمایشگاه از 18 بهمن ماه جاری آغاز شده و به مدت پنج روز ادامه دارد که علاقمندان از ساعت 15 تا 21 می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه اقدام کنند.

وی در خصوص با اهداف برپایی دهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری تصریح کرد: مردم با آخرین تولیدات کشور آشنایی پیدا می‌کنند، دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز‌ بهتر صورت می‌گیرد، برای افزایش تنوع انتخاب متقاضیان فضای رقابتی ایجاد می‌شود و همچنین ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده به وجود می‌آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین هم در این مراسم گفت: بهترین برندهای لوازم خانگی کشور و چند برند خارج از کشور که داخل کشور مونتاژ می‌شود و یا کالای وارداتی بوده که در این نمایشگاه حضور دارد.

علی پرزحمت اضافه کرد: طبق اظهارات غرفه‌داران این نمایشگاه که برخی تولیدکننده هستند و برخی از فروشندگان لوازم خانگی محسوب می‌شوند و مردم به کالای داخلی گرایش پیدا کرده‌ و از محصولات داخلی استقبال می‌کنند که نسبت به چند سال گذشته کیفیت کالای داخلی افزایش یافته است.

وی افزود: وقتی یک فروشنده از کیفیت محصول ایرانی ابراز رضایت می‌کند، نشان‌دهنده پیشرفت در زمینه تولید داخل است چراکه فروشنده به دنبال منافع اقتصادی بوده و اگر منافع آن تأمین نشود، به سایر محصولات با برندهای خارجی روی می‌آورد.

گفتنی است حمیده زر آبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، علی پر زحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، علی اکبر کبیری معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، عبدالله سلمانی زاده مدیرعامل بین المللی استان گیلان از دهمین نمایشگاه لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری بازدید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار