فرمانده انتظامی قزوین خبر داد
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف چهار کیلو گرم هروئین در یک عملیات پلیسی در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی محمودی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران واحد عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی در خصوص انتقال مواد مخدر به استان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با بررسی و تحقیقات لازم از سوی ماموران مشخص شد این قاچاقچی قصد دارد با اعزام فردی به یکی از استان‌های همجوار، مواد مخدر خریداری شده را با یک دستگاه سواری پژو به شهرستان البرز انتقال دهد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان ضمن هماهنگی با مأموران انتظامی شهرستان البرز و هماهنگی با مقام قضایی بلافاصله در قالب دو اکیپ در مسیرهای ورودی استان مستقر شدند.

محمودی ادامه داد: مأموران در حین کنترل خودروهای عبوری، خودروی مورد نظر را با دو سرنشین در عوارضی آزادراه قزوین- زنجان شناسایی و متوقف کردند.

وی عنوان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو پژو 405 چهار کیلو هروئین را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و خودرو را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان تصریح کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار