مسؤول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال استان قزوین گفت: تیم ایثار آبیک تا پایان هفته پنجم تمام مسابقات خود را با بُرد پشت سر گذاشته و با 15 امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتسال این استان است.
کد خبر: ۳۷۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 06 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حسین صانع‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال خبر داد و اظهار داشت: هشت تیم به نمایندگی برخی شهرهای استان قزوین در این دوره از مسابقات حضور دارند و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی افزود: هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال استان قزوین در حالی به پایان رسید که تیم ایثار آبیک به روند بدون باخت و بُرد تمام مسابقات خود ادامه داد تا مقتدرانه در صدر جدول این دوره از مسابقات بایستد.

مسؤول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال استان قزوین گفت: در نخستین مسابقه هفته پنجم تیم رهروان شاهد محمدیه به مصاف تیم شهرداری شال رفت که توانست با نتیجه 6 بر دو بر تیم شهرداری شال غلبه کند که تیم داوری این مسابقه بر عهده محبت علی‌‌تبار، اسماعیل حسینی و سیدناصر کاظمی بود.

صانع‌فر به دومین بازی این دوره از مسابقات اشاره و تصریح کرد: تیم صدرنشین ایثار آبیک با نتیجه سه بر یک تیم پردیس اسفرورین را شکست داد و که تیم پردیس اسفرورین به دلیل استفاده از سیستم پاورپلی‌(power play) گل سوم را دریافت کرد و قضاوت این دیدار بر عهده حمیدرضا کشاورز، علیرضا طاهرخانی و سیدناصر کاظمی بود.

این مسؤول ورزشی مطرح کرد: در سومین دیدار زیتون طلایی طارم سه بر یک نتیجه به تیم بیمه آرمان واگذار کرد که حساس‌ترین دیدار هفته بین این دو تیم برگزار شد و در پنج دقیقه پایانی تیم زیتون طلایی طارم هم از سیستم پاورپلی(power play) استفاده کرد و تیم داوری این بازی را بهزاد حاجیلو، پیام زاج فروش‌ها و فرید طاهری دوست تشکیل دادند.

گفتنی است، استفاده از این سیستم منجر به دریافت سومین گل این تیم شد و گل دوم این دیدار به وسیله فرزین مهری بازیکن تیم زیتون طلایی طارم به دروازه خودی وارد شد و این بازیکن برای جبران تک‌گل این تیم را به تیم بیمه آرمان زد.

مسؤول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال استان قزوین خاطر نشان کرد: در آخرین مسابقه هفته پنجم لیگ برتر فوتسال این استان تیم ستارگان اسفرورین با نتیجه سه بر دو از تیم استقلال بیدستان شکست خورد که قضاوت این دیدار بر عهده ولی صفارها، ابوالفضل اسماعیلی و فرید طاهری دوست بود.

صانع‌فر مطرح کرد: تیم ایثار آبیک تا پایان هفته پنجم تمام مسابقات خود را با بُرد پشت سر گذاشته و با 15 امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتسال استان قزوین است و تیم رهروان شاهد محمدیه با 12 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و تیم بیمه آرمان با 9 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: تیم های زیتون طلایی طارم، پردیس اسفرورین، ستارگان اسفرورین، شهرداری شال و استقلال بیدستان در رده‌های چهارم تا هشتم لیگ برتر فوتسال استان قزوین قرار دارند.

یادآور می‌شود، ابتدای سال آینده تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال استان قزوین برای مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار