معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی قزوین
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۲۷ هکتار از اراضی شهرک صنعتی کاسپین و ناحیه صنعتی آوج به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شد.
کد خبر: ۳۷۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، رضا صفاری ظهر یکشنبه در مراسم کلنگ زنی اراضی ۱۱ هکتار واگذار شده که در ناحیه صنعتی آوج که با حضور استاندار قزوین انجام شد اظهار کرد: در راستای سیاست های حمایتی و هدایتی دولت جهت استقرار صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی این شرکت و سیاست مدیران ارششد استان که به هیچ صنایع برای استقرار در خارج از شهرکها و نواحی صنعتی مجوز صادر نمیشود. ، این شرکت در طول یازده ماهه گذشته موفق به جذب  ۴۷ متقاضی سرمایه گذاری شده که با عقد قرارداد بیشتر این واحدها در مرحله عملیات اجرایی و ساخت و ساز هستند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به عملکرد این واگذاری نسبت به سال مشابه گفت: سال قبل این میزان در ۱۱ ماهه  نخست سال گذشته ۱۵ هکتار  و بوده که این میزان از ابتدای سال تاکنون به ۷۱ هکتار رسیده است و این نشان از تمایل سرمایه گذاری در بخش خصوصی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل  و با توجه به فشارهای خارجی بر اقتصاد داخلی کشور در شهرکها و نواحی صنعتی است.

صفاری از میزان ۷۱ هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی به متقاضیان سرمایه گذاری خبر داد و  گفت: بیشترین متقاضی سرمایه گذاری را در شهرکهای صنعتی کاسپین، لیا، خرمدشت و آوج بوده است و بقیه در شهرکهای صنعتی آبیک، حیدریه و نواحی صنعتی اسفرورین و طارم مستقر هستند.

این مراسم که با حضور  همتی استاندار قزوین، فرماندار آوج  و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در ناحیه صنعتی آوج انجام شد کلنگ یک واحد صنعتی  با سرمایه گذاری اولیه ۱۰۰ میلیارد ریال که در زمینه تولید لوازم التحریر و نوشت افزار اداری فعالیت می کند به زمین زده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار