فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه تنها مدیران انقلابی می توانند از انقلاب دفاع کنند عنوان کرد: مسئولی که معتقد به واردات مدیر است نباید ادعای انقلابی بودن داشته باشد.
کد خبر: ۳۷۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در جمع مردم بوئین زهرا در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: مسئولی که می گوید ما فقط می توانیم آبگوشت بزباش تولید کنیم و یا مسئولی که می گوید ما باید مدیر وارد کشور کنیم یا مسئولی که اقتصاد مقاومتی را قبول ندارد و فقط چشم به بیرون دارد نمی تواند ادعا کند که انقلابی است یا به آرمان های انقلاب پایبند است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در دهه چهارم علی رغم میل استکبار مسیر بسیار نورانی را طی کرده است اظهار کرد: امروز دوست و دشمن به توانمندی های انقلاب اسلامی اذعان دارند، انقلاب اسلامی امروز از مرزهای ایران فراتر رفته است.
شاهرخی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران پیام جهانی دارد و تلاش دشمن این است که در این راه پر بهجت سد و مانع ایجاد نماید اذعان کرد: ما باید تلاش کنیم تا فقط خودروی انقلاب اسلامی از پیچ تاریخی عبور نماید و ان شاءالله این خودروی انقلاب اسلامی به وجود آورنده ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.
این مسئول دو قطبی سازی جامعه را خواست استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: دو قطبی و جناح بندی در جامعه باعث می شود که انقلاب اسلامی به حاشیه برود و باعث می شود که ما فکر مظلومان را از سرمان بیرون نماییم.
وی ادامه داد: ما دو گروه انقلاب و ضد انقلاب داریم و گروه دیگری نداریم گروه انقلابی یعنی گروهی که در عمل به اسلام، قانون اساسی و التزام عملی به ولی فقیه پایبند باشد نه اینکه در شعار حرف از ولی فقیه بزند و در عمل خلاف آن رفتار نماید غیر از این هر گروه دیگری در ضد انقلاب جای می گیرد.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با تاکید بر این نکته از مقام معظم رهبری که مراقب نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن در مراکز حساس باشید ابراز کرد: یکی از فواید دوقطبی سازی در داخل کشور برای دشمن همین مسئله نفوذ است که امروز برخی مسئولان کشور را مبتلا نموده است.
سردار شاهرخی وجود برخی از مدیران دوتابعیتی در راس مدیریت نظام را نمونه هایی از نفوذ استکبار دانست و خاطر نشان کرد: مدیران دو تابعیتی نباید در راس اجرایی نظام به کار گرفته شوند.
وی عدم مبارزه با فساد را یکی از موانع جدی در مسیر انقلاب اسلامی دانست و با تاکید بر اینکه عدم مقابله با فساد و اختلاس باعث ناامیدی مردم می شود بیان کرد: این ملت فرزندان خود را به قربانگاه فرستاده است تا انقلاب اسلامی به آرمان های خود برسد و این فقط در سایه مسئول انقلابی امکان پذیر است نه مسئول فاسد و اختلاس گر.
سردار شاهرخی در پایان با اشاره به اینکه مسئولین انقلاب اسلامی باید انقلابی باشند یادآور شد: مسئولی که می گوید ما فقط می توانیم آبگوشت بزباش تولید کنیم و یا مسئولی که می گوید ما باید مدیر وارد کشور کنیم یا مسئولی که اقتصاد مقاومتی را قبول ندارد و فقط چشم به بیرون دارد نمی تواند ادعا کند که انقلابی است یا به آرمان های انقلاب پایبند است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار