آیت‌اله ‌اسلامی:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه و فساد و تجمل‌گرایی دو تهدید بزرگ برای جامعه اسلامی است، گفت: شاه در طول حکومت ذلت بار 37 ساله خود 52 دولت را عوض کرد چون از آمریکا و انگلیس دستور می گرفت و هیچ اختیاری از خود نداشت.
کد خبر: ۳۷۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 04 February 2017
آیت الله علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با تابناک از قزوین با بیان اینکه در مکتب اسلام دو عنوان عزت و ذلت از اهمیت بالایی برخورار است اظهار کرد: عزت به قدری در اسلام اهمیت دارد که امام حسین (ع) می فرمایند: ذلت از ما به دور است.
وی عنوان کرد: مبنای علمی بحث دهه فجر همین عزت است دهه فجر باعث شد که ملت ایران از ذلت نکبت بار خلاصی یابند و انقلاب اسلامی ذلت مردم در زمان شاه را به عزت ملی تبدیل کرد.
آیت اله اسلامی بیان کرد: شاه در طول حکومت ذلت بار 37 ساله خود 52 دولت را عوض کرد چون از آمریکا و انگلیس دستور می گرفت و هیچ اختیاری از خود نداشت.
امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمن شده است و ما امروز در هر زمینه ای برای خودمان آقا هستیم خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی امنیت و آرامش را به ملت هدیه داد امروز ما شاهدیم که ایران در وسط جهنم یک سرزمین امن است.
وی فساد و تجملات را دو خطر برای نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: اگر بخواهیم این انقلاب باقی بماند باید از تجملات و فساد دوری کنیم چرا که این انقلاب حاصل خون 300 هزار شهید است و ما نباید با اختلاس و دزدی این خون ها را پایمال نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار