همزمان با دهه مبارک فجر صورت گرفت:
همزمان با دهه مبارک فجر، با حضور استاندار قزوین سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین شهرستان آبیک به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 04 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین فریدون همتی، استاندار قزوین، صبح امروز در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور در شهرستان آبیک ضمن دیدار با مردم این شهرستان، چندین پروژه صنعتی و عمرانی در این شهرستان را افتتاح خواهد کرد.
همچنین در این سفر یکروزه، یک واحد تولید کننده کله قند و همچنین قند حبه افتتاح شد. این شرکت با ظرفیت تولید سالانه 9 هزار تن و با 36 میلیارد ریال اعتبار به افتتاح رسیده و برای 35 نفر اشتغال زایی خواهد کرد.
همچنین افتتاح یک شرکت تولیدی فرش ابریشم مصنوعی از دیگر بخش های سفر یک روزه استاندار قزوین است. این وحد تولیدی که با 100 میلیارد ریال اعتبار ساخته شده قرار است با حضور 54 نفر کارگر، سالانه 37 هزار متر مربع فرش با ابریشم مصنوعی تولید کند.
همچنین همتی صبح امروز یک واحد تولید رول کاغذ را نیز افتتاح کرد. این واحد تولیدی با 270 میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای 62 و با ظرفیت تولید 550 تن مورد بهره برداری قرار گرفت.
گفتنی است استاندار قزوین در حاشیه مراسم افتتاح این واحدها در جریان مسایل و مشکلات صاحبان واحدهای یاد شده قرار گرفت و در خصوص اعطای تسهیلات بانکی مورد نظر نیز به واحدهای متقاضی به شرط برخورداری از وثیقه دستورهای لازم را صادر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار