فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) گفت: القای این تفکر توسط غربی ها که دین و حکومت اسلامی توان اداره جامعه را ندارد باعث ایجاد ناامیدی در کشورهای اسلامی شده بود اما انقلاب اسلامی مهر باطلی بر این تفکر بود.
کد خبر: ۳۷۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 01 February 2017
محرمعلی والدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) در گفت‌وگو با تابناک از قزوین اظهار کرد: رهبری مدبرانه حضرت امام (ره) و همچنین بصیرت مردم و حضور پرشور آن ها در تظاهرات علیه رژیم ستمشاهی مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایطی شکل گرفت که کمتر کسی باور می کرد این کار شدنی باشد و انقلاب اسلامی بتواند شکل بگیرد.
والدی ادامه داد: القای این تفکر توسط غربی ها که دین و حکومت اسلامی توان اداره جامعه را ندارد باعث ایجاد ناامیدی در کشورهای اسلامی شده بود و آن ها عملا هیچ تلاشی برای تغییر اوضاع نمی کردند اما شرایط در ایران فرق داشت.
وی با بیان اینکه خداوند متعال دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را از احمق ها قرار داده بود، گفت: در حالی که رژیم ستمشاهی برای حفظ سلطنت خود می توانستند دست به اقدامات زیادی بزنند اما خواست و تقدیر خداوند متعال این گونه بود که بزرگ مردی علیه آن رژیم فاسق به پا خیزد و طومارشان را برای همیشه در هم چیند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) ادامه داد: حضرت امام (ره) با شعار نه شرقی و نه غربی به مبارزه با رژیم ستمشاهی پرداخت و همین عاملی شد تا شرق و غرب علیه ایران بسیج شوند تا انقلاب اسلامی را از ریشه ساقط کنند.
وی گفت: حکومت اسلامی که حضرت امام (ره) تشکیل داد چون پشتوانه مردمی داشت هر نوع اقدام دشمن نتوانست آسیبی به آن وارد و خللی در موفقیت ها و دستاوردهای آن وارد کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: امروز و پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان در جلسات و اتاق های فکری که تشکیل داده اند به این نتیجه رسیده اند که برای تضعیف انقلاب باید سه اقدام مهم انجام دهند.
والدی افزود: تضعیف ولایت فقیه، کمرنگ کردن اعتقادات دینی و گرفتن عزاداری ماه محرم و بیهوده جلوه دادن مسئله ظهور سه نتیجه گیری مهم دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.
وی گفت: آنچه که امروز بیش از همه چیز اهمیت دارد بصیرت مردم فهیم و انقلابی کشور است که هر بار دشمنان سعی کردند به گونه ای آسیب به نظام و انقلاب وارد کنند مانع شدند و همچون کوهی استوار پشت انقلاب ایستادند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) همچنین رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را پایبندی به همان شعار اولیه عنوان کرد و گفت: بسیاری از انقلاب های دیگر پس از چند سال ساقط و از دور خارج شدند چرا که تحریف های زیادی در آن صورت گرفت اما حرف انقلاب اسلامی امروز و پس از گذشت 38 سال از عمر آن همان حرف بهمن 57 است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار