همزمان با آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب توسط حسین بهزاد‌پور شهردار محمدیه در مهدکودک مهر ایران نواخته شد.
کد خبر: ۳۷۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب توسط  حسین بهزاد‌پور شهردار محمدیه در مهدکودک مهر ایران نواخته شد.

این مراسم با حضور علی کاظمی رئیس شورای شهر محمدیه و بهاره رحمانی معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین و محمدرضا نیکخواه رئیس بهزیستی شهرستان البرز و جمعی از مسؤولان شهرستان برگزار شد.

شهردار محمدیه در این مراسم با اشاره به برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر تصریح کرد: هدف از برگزاری جشن‌های انقلاب شناساندن، آرمان‌های انقلاب به نسل جوان و آینده است.

حسین بهزادپور گرامیداشت انقلاب شکوهمند ایران را ضروری دانست و عنوان کرد: دهه فجر تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های بلند انقلاب و امام راحل‌(ره) است.

بهاره رحمانی معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین هم در ادامه با تأکید بر ضرورت آموزش‌های فرهنگی و انقلابی به کودکان در سنین رشد افزود: با توجه به اینکه کودکان نتوانسته‌اند شرایط پیروزی زمان انقلاب را درک کنند، بدون شک اهمیت انتقال ارزش‌های انقلاب به این نسل بسیار است.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: توجه به رشد همه‌جانبه کودک که تمام ابعاد رشد اخلاقی، رشد اجتماع‌پذیری و رشد فرهنگی فرد را دربر می‌گیرد از اولویت‌های دفتر کودکان و نوجوانان معاونت اجتماعی این اداره‌کل بوده که یکی از موارد آن زمینه‌سازی ذهنی کودکان برای دعوت به حضور پررنگ آن‌ها در جشن‌های انقلاب است.وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب سازمان بهزیستی در تربیت کودکان و نسل آینده مطرح کرد: 113 مهدکودک شهری و روستایی در استان قزوین فعال بوده که حدود 6 هزار کودک مورد آموزش‌های خود قرار داده است.

رحمانی افزود: آموزش مفاهیم دینی، مقوله مجزا و منفک از دیگر فعالیت‌ها و برنامه‌های درسی مهدکودک نیست و در تمام واحدهای آموزشی مهدکودک‌ها فعالیت‌های مرتبط با آموزش مفاهیم دینی، ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

رئیس بهزیستی شهرستان البرز هم در این مراسم تصریح کرد: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است که دلایل به وقوع پیوستن انقلاب و علل پایداری آن و نقش بی‌بدیل بنیانگذار جمهوری اسلامی برای نسل‌های بعد از انقلاب، معرفی شود.

محمدرضا نیکخواه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دهه مبارکه فجر یادآور شد: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ بوده که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

وی گفت: در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده و بی‌مانند به‌شمار می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار