رییس هلال احمر سوادکوه از نجات 4 کوهنورد در کوه‌های ارفعده سوادکوه خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 31 January 2017
جهانگیر آذری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: حدود ساعت 16 روز 11 بهمن ماه از سوی ایستگاه آتش نشانی پل سفید به کشیک امداد جمعیت درخواست کمک اعلام شد. براساس این اعلام درخواست کمک، 4نفر کوهنورد اهل قائم شهر در ارتفاعات ارفع کوه گرفتار شده بودند. بلافاصله تیم امدادونجات کوهستان فراخوان و با تجهیزات کامل امدادی به منطقه، اعزام و پس از تلاش فراوان به لحاظ صعب العبور بودن مسیر و برف سنگین به افراد گرفتار دسترسی پیدا کرد.
 
وی گفت: کوهنوردان درحالی که دچار خستگی مفرط و یخ زدگی شده و حال عمومی یک نفر نیز مساعد نبود؛ توسط امداد و نجات هلال احمر نجات داده و به نزدیکترین پایگاه امدادی (ارفعده) انتقال یافتند.
 
آذری همچنین درباره برخورد دو دستگاه خودرو نیسان با دو دستگاه پراید و یک تریلی در فاصله 500 متر مانده به پایگاه جوارم از زیراب به شیرگاه گفت: کل سرنشینان این دو خودرو 9 نفر بود. از این 9 نفر 2 نفر به اورژانس انتقال یافتند و 2 نفر توسط هلال احمر جوارم به بیمارستان منتقل شده و یک نفر نیز از سرنشینان خودرو پراید فوت شد.
 
وی گفت: علت حادثه کنترل نشدن ماشین توسط راننده تریلی بوده که کاملا بر روی خودرو پراید رفته و بقیه خودروها از پشت با تریلی برخورد کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار