مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: دغدغه اشتغالزایی خانواده‌های شاهد و ایثارگر باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی برطرف شود.
کد خبر: ۳۶۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور در جلسه اشتغال که صبح امروز در سالن جلسات گلزار شهدای قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه بیکاری از مهم‌ترین مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر است، اظهار داشت: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران از هر راهکاری برای رفع این مشکل بهره می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت استخدام در دستگاه‌های دولتی محدود است، افزود: نمی‌توان منتظر ماند تا ظرفیتی به بنیاد اعلام شود تا جامعه ایثارگران جویای کار را به این دستگاه‌ها معرفی کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: کارکنان حوزه‌ اشتغال باید در هر شهرستان، ظرفیت‌های اشتغال را شناسایی کنند تا بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای رفع مشکل بیکاری جامعه ایثارگران بهره بگیریم.

حقایق‌پور بر بهره‌گیری از راهکارهای جدید در اشتغالزایی جامعه ایثارگران تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌ها در زمینه‌های مختلف کشاورزی و صنعتی بهره بگیریم تا بتوانیم تعداد بسیاری از این قشر جامعه را وارد بازار کنیم.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌هایی که بین بنیاد و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در راستای اشتغال‌زایی جامعه ایثارگران انجام شده است، افزود: اگر این هماهنگی‌ها به درستی انجام شود تا پایان سال تعداد قابل توجهی از آن‌ها مشغول به فعالیت می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه کارکنان بنیاد دغدغه اشتغال‌زایی خانواده‌های شاهد و ایثارگر را دارند، عنوان کرد: این دغدغه باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی منجر به رفع مشکل بیکاری این قشر از جامعه شود.

حقایق‌پور با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال به جامعه ایثارگران راهکاری در رفع بیکاری آن‌ها است، خاطرنشان کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر می‌توانند از این وام‌ها در راستای فعالیت‌های اقتصادی بهره‌مند شوند.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هم در ادامه این جلسه بیان کرد: باید استفاده از هر ظرفیتی برای اشتغالزایی خانواده‌های شاهد و ایثارگر در دستور کار این نهاد باشد.

محمدرضا علی‌اکبربیک مطرح کرد: اقدامات مختلفی برای اشتغالزایی جامعه ایثارگران در حال برنامه‌ریزی و انجام است که اگر محقق شود می‌توانیم مشکل بیکاری تعدادی از آن‌ها را برطرف کنیم.

وی به تفاهم‌نامه شهرک‌های صنعتی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اشاره کرد و گفت: طبق این تفاهم‌نامه، نیروهای بنیاد در شهرک‌های این استان حضور دارند تا در صورت نیاز، از جامعه ایثارگران برای کار به شرکت‌های تولیدی معرفی کنند.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه بسته‌های مشوقی برای کارآفرینان تهیه شده است، تصریح کرد: هر کارآفرینی که از جامعه ایثارگران برای کار کردن، استفاده کند، می‌توانند از این بسته‌ها بهره‌مند شوند.

علی‌اکبربیک افزود: کارآفرینان در بهره‌گیری از نیروهای افراد جویای کار از قشر ایثارگران همت داشته باشند تا بتوانند از مزایای مختلف بسته‌های تشویقی بنیاد برخوردار شوند.

گفتنی است در ادامه این جلسه هر یک از کارکنان حوزه اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین مسائل و مشکلات خود را بیان کردند و تصمیمات لازم در رفع آن‌ها اتخاذ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار