مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همزمان با آغاز دهه‌فجر، مراسم استقبال و گلباران نمادین قدوم حضرت امام راحل در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده که با هدف گرامیداشت این ایام برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم استقبال و گلباران نمادین قدوم حضرت امام خمینی‌(ره) نخستین برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است که با آغاز ایام دهه‌فجر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: مراسم یاد شده، با هدف یادآوری سالروز ورود امام خمینی‌(ره) به میهن اسلامی، روز سه‌شنبه 12 بهمن ماه جاری ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در گلزار شهدا برگزار می‌‌شود.

حقایق‌پور خاطرنشان کرد: مدعوین در مراسم استقبال و گلباران نمادین قدوم حضرت امام خمینی‌(ره) با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کرده و یاد و خاطره آن‌ها را گرامی می‌دارند.

این مسؤول به برنامه رژه موتورسواران اشاره کرد و گفت: این برنامه هم همزمان با آغاز دهه‌فجر با حضور نیروهای نظامی و انتظامی برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از رژه موتورسواران در دوازدهم بهمن ماه جاری ساعت 8 و نیم صبح از مقابل لشکر 16 زرهی به سمت گلزار شهدای قزوین خبر داد و مطرح کرد: موتورسواران از مسیرهای بلوار شهید بهشتی، میدان سرداران، بلوار میرعماد، خیابان نادری، میدان آزادی و خیابان شهدا عبور کرده و در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار