معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین:
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: شب گذشته دو بیمار بدحال از سوی نیروهای این اداره‌کل، نیروهای امدادی مركز فوريت‌های پزشكی و هلال‌احمر امدادرسانی شدند.
کد خبر: ۳۶۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، جواد حق‌لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان قزوین اظهار داشت: بارش برف در گردنه‌های آوج واقع در محور قزوین-همدان و کوهین واقع در محور قزوین -رشت، گردنه هجیب واقع در محور بویین‌زهرا-ساوه، قسطین‌لار واقع در محور قزوین-الموت و طالقان واقع در محور آبیک طالقان همچنان ادامه دارد که می‌طلبد رانندگان در این محورها خودروی خود را به زنجیرچرخ، برف‌پاکن و دیگر امکانات ایمنی تجهیز کنند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 300 تن ماسه و نمک پاشی در محورهای مواصلاتی و گردنه‌های برف‌گیر استان قزوین صورت گرفته است، ادامه داد: نیروهای راهداری از روز گذشته نسبت به ایمنی راه‌ها اقدام به نمک‌پاشی و ماسه کرده‌اند تا در تردد رانندگان مشکلی به وجود نیاید.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بارش برف از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد و مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد و ترافیک عادی و روان است.

حق‌لطفی مطرح کرد: شب گذشته دو بیمار بدحال در یکی از روستاهای آوج و یک مادر باردار در بخش الموت غربی که به دلیل بارش برف و مسدود شدن جاده در راه مانده بودند، از سوی نیروهای اداره‌کل راهداری، نیروهای امدادی مرکز فوریت‌های پزشکی در آوج و جمعیت هلال‌احمر امدادرسانی شدند.

این مسؤول یادآور شد: عملیات برف‌روبی و بازگشایی مسیرها با همکاری نیروهای راهداری و دیگر دستگاه‌های مربوطه باز بوده و رانندگان می‌توانند با احتیاط و به همراه داشتن آذوقه و لباس گرم در این مسیرها تردد کنند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های این اداره‌کل خدمات‌رسانی به در راه‌ماندگان و رانندگان است که می‌طلبد رانندگان نسبت به سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار