کد خبر: ۳۶۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 24 January 2017

سرهنگ امیر الماسیان رئیس پلیس امنیت عمومی استان از پلمپ 107  واحد صنفی متخلف از دی‌ماه امسال تاکنون خبر داد و اظهار داشت:  در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به‌منظور پیشگیری از جرائم و تخلفات صنفی، مأموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی از صنوف سطح استان بازدید کردند.

وی بابیان اینکه در این مدت تعداد 107 واحد صنفی متخلف فاقد پروانه کسب و تخلفات انتظامی پلمب شد افزود: برای تعدادی از واحدهای صنفی دیگر اخطاریه صادر و افراد متخلف به دادسرا معرفی شدند.

کشف بیش از 7 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در دلفان

سرهنگ علی نجات کرمی فرمانده انتظامی دلفان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، نظارت بر اماکن عمومی را در دلفان به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این طرح تعداد هفت هزار و 660 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و در این راستا تعداد 10 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

فرمانده انتظامی دلفان عنوان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سواری پژو با 22 میلیون ریال خلافی در بروجرد توقیف شد

سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی بروجرد از توقیف یک دستگاه سواری پژو با 22 میلیون ریال خلافی پرداخت‌نشده در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه‌ساز، مأموران پلیس راهور بروجرد حین گشت در سطح شهر یک دستگاه خودرو سواری پژو را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات  رانندگی توقیف کردند.

وی افزود: با بررسی به‌عمل‌آمده مشخص شد خودرو مذکور دارای 22 میلیون ریال جریمه پرداخت‌نشده است که جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از 10 میلیون ریال جلوگیری و در صورت مشاهده توقیف خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار