تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل در برابر تیم نفت نوین آبادان به برتری پرگل دست یافت تا امیدها به بقا در لیگ برای هواداران زنده شود.
کد خبر: ۳۶۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 24 January 2017
به گزارش تابناک اردبیل، تیم آبی‌پوشان اردبیل عصر دوشنبه در یکی دیدارهایی لیگ دسته دوم کشور به مصاف تیم نفت نوین آبادان رفت و موفق شد این تیم را با چهار گل درهم بکوبد.
 
این تیم در حالی امروز مقابل تیم قعرنشین نفت نوین آبادان قرار گرفت که با قرار داشتن در رده یازدهم جدول دوازده تیمی خطر سقوط به لیگ دسته سوم کشور را به شدت احساس می کند.
 
نتیجه بازی امروز درحالی کسب شد که حضور تیم آبی‌پوشان اردبیل برای این بازی تا آخرین روز در هاله ای از ابهام قرار داشت و به دلیل مشکلات مالی و مشخص نبودن مدیریت تیم حتی احتمال عدم حضور در این بازی تشدید شده بود.
 
با این حال در آخرین ساعات روز پیش از بازی و با رایزنی صورت گرفته تیم به بازی رسید تا بازیکنان با غیرت مثال زدنی بتوانند نتیجه ای دور از انتظار را در این شرایط متزلزل مدیریتی و مالی رقم بزنند.
 
در بازی امروز تیم آبی‌پوشان اردبیل فراتر از انتظار ظاهر شد و در هر دو نیمه تیم جنوبی نفت نوین آبادان را تحت تاثیر بازی خوب خود قرار داد، بویژه در نیمه دوم بازیکنان اردبیلی توانستند عقده باخت های اخیر را گشوده و به سر تیم نگون بخت آبادانی خالی کنند.
 
نیمه اول این دیدار با وجود برتری محسوس تیم آبی‌پوشان اردبیل با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت، سیامک نعمتی در دقیقه ۳۱ ابتدا تیم آبی پوشان را جلو انداخت اما در واپسین دقایق همین نیمه بازیکنان تیم نفت نوین آبادان توانستند بازی را به تساوی بکشانند.
 
اما طوفان گلزنی تیم آبی‌پوشان اردبیل در نیمه دوم رخ داد و بازیکنان این تیم توانستند سه بار دیگر دروازه تیم جنوبی را فتح کنند تا با نتیجه چهار بر یک یه پیروزی ارزشمند دست یابند.
 
نوید صبوری در دقیقه ۷۵، سجاد عرفانی در دقیقه ۸۲ و مهدی واثق در دقیقه ۹۲ زننده سه گل نیمه دوم تیم آبی‌پوشان اردبیل بودند.
 
آبی پوشان اردبیل با این برد که چهارمین برد طول فصل بود، ۱۹ امتیازی شد و همچنان در رده یازدهم باقی ماند، اما این برد امیدها برای بقا در لیگ دسته دوم را در دل هواداران پرشور آن زنده کرد و علاوه بر این حساسیت چهار دیدار باقی مانده تا انتهای فصل را برای تیم اردبیل با بالاترین حد رساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار