مدیرعامل سازمان آتش نشانی قزوین، این سازمان را جزو بهترین‌های موجود در سطح کشور دانست.
کد خبر: ۳۶۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱ 24 January 2017
ابوالفضل ذوالقدر، مدیرعامل سازمان آتش نشانی قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری تابناک از قزوین، با بیان اینکه آتش نشانی قزوین از نظر آمادگی پرسنل و همچنین سطح ارائه خدمات جزو بهترین‌های کشوری است، اظهار کرد: از 8 رشته مسابقات کشوری آتش نشانی قزوین در سه رشته مقام اول و در دو رشته دیکر عنوان های دوم و سوم را دارد.
وی یکی دیگر از خصوصیات آتش نشانان قزوینی را افزایش سطح تحصیلات و دانش این افراد دانست و عنوان کرد: با حمایت شهرداری و برنامه ریزی صورت گرفته سطح تحصیلات علمی و تخصصی آتش نشانان قزوینی نیز به نسبت سایر استان ها بسیار بالاست و این نشان از یک برنامه ریزی 10 ساله در این استان دارد.
ذوالقدر با بیان اینکه در خدمات رسانی نیز وضعیت خوبی نسبت به سایر استانها داریم، عنوان کرد: در حال حاضر مشکل خاصی از نظر امکانات نداریم و حتی بدنبال ارتقاء و توسعه امکانات نیز هستیم.
وی عنوان کرد: مشکل بزرگ امروز ما در حوزه بافت های قدیمی است که باید برای آن فکری کرد اما در بافت های جدید با نظارت و کمکی که صورت گرفته تمامی ساختمانهای دارای شرایط باید برای دریافت مجوز پایان کار، از سیستم اعلام و اطفاء حریق بهره مند باشند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی قزوین تأکید کرد: توسعه امنیت در ساختمان‌های قزوین و پیشگیری از حوادث تلخ نیازمند همراهی و مساعدت همه مسئولین است و نباید این امر را تنها وظیفه یک مسئول یا دستگاه و سازمان دانست.
وی در پاسخ به این سوال که قزوین در شرایط حوادث بزرگ و تلخی همچون پلاسکو چقدر آمادگی مقابله مناسب با بحران را دارد، عنوان کرد: تیم آتش نشانی که در قزوین مشغول به فعالیت است از نظر توانمندی و تجربه تیم بسیار خوبی است و شرایط ساختمانهای قزوین نیز شرایط مناسبی است و می توان در بهترین زمان، وضعیت را کنترل کرد.
 در پایان یادآور شد: شرایط خوب آتش نشانان قزوینی به معنای پایان کار و راضی بودن از سطح این افراد نیست و همیشه به دنبال ارتقاء توانمندی نیروی انسانی و سخت افزار هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار