در سال جاری؛
در سال جاری در تعامل با مراجع قضایی و کمیته امداد امام خمینی(ره) تعداد 201 نفر از مددجویان از ندامتگاه‌های استان آزاد شده اند.
کد خبر: ۳۶۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 23 January 2017
به گزار ش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ ابوالفضل حسینی مرادآبادی مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه استان قزوین صبح امروز(دوشنبه) در دیدار با مدیرکل صدا وسیمای استان گفت: مهمترین رسالت ستاد رسیدگی به امور دیه، التیام آلام و حل مشکلات مددجویان جرائم غیر عمد است و در این راستا تعامل نهادهای ذیربط واجتماعی به نتایج قابل قبولی منتج گردیده است.

این مسئول اذعان کرد: با بیان اینکه بازگشت زندانیان جرائم غیرعمد و مالی به آغوش خانواده موجب استحکام خانواده و کاهش آسیب در آنها خواهد شد.

وی افزود: در سال جاری در تعامل با مراجع قضایی و کمیته امداد امام خمینی(ره) تعداد 201 نفر از مددجویان از ندامتگاه‌های استان آزاد شده اند.

در ادامه نیز معصومی فر مدیرکل صداو سیمای مرکز قزوین بر استمرار تعامل بین دو دستگاه تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: صدا و سیما می‌تواند در بخش ساختن مستندهایی که روحیه بخشندگی را در مردم نهادینه نماید، تولیداتی داشته باشد. این امر می‌تواند به کاهش آسیب‌های غیرعمدی کمک نموده و منتهی به سلامت بیشتر در جامعه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار