معاون سیاسی امنتی استانداری قزوین:
سرپرست معاونت سوادآموزی استان قزوین گفت: سالانه باید ۱۰ هزار سوادآموزی تحت پوشش برنامه های نهضت سوادآموزی استان قرار بگیرند و باسواد شوند.
کد خبر: ۳۶۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 23 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی روز دوشنبه در شورای پشتیبانی سوادآموزی که در استانداری قزوین برگزار شد گفت: نقش سوادآموزی در همه مقاطع تعیین کننده و تاثیرگذار است و در سالهای اخیر کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته اما باید تکمیل شود.

وی افزود: در جامعه اسلامی حتی وجود یک نفر بیسواد نگران کننده است و جای تامل دارد و باید با بسیج همه دستگاهها و امکانات برای ریشه کن کردن بیسوادی همت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: امروز با تشکیل ستاد مبارزه با بیسوادی همه باید احساس مسئولیت کنند  و پای کار باشند تا برنامه ها به نتیجه برسد و نهضت ریشه کنی بیسوادی تا آخرین نفر ادامه یابد.

وی گفت:امضاء تفاهم نامه با دستگاههای اجرایی بویژه رسانه ملی کار خوبی است و می تواند اهداف ما را محقق کند و در این میان ساخت برنامه های مشارکتی هم اهمیت دارد.

شاهرخی اضافه کرد: باید برای پوشش سوادآموزی سالانه ۱۰ هزار نفر در استان برنامه ریزی کنیم تا در یک دوره سه تا ۴ ساله بتوانیم جشن سوادآموزی را برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار