رئیس سازمان صنعت استان قزوین:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تاکنون ۳۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات سامانه بهین یاب در استان قزوین به تولیدکنندگان پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۶۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 23 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سی و دومین جلسه شورای بانکهای استان به ریاست فریدون همتی استاندار و با حضور بهمن طاهرخانی، نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار و مدیران بانکها در استانداری برگزار شد.

علی پرزحمت در این جلسه با ارائه گزارشی در خصوص روند پرداخت تسهیلات رونق تولید گفت: ۵۵۱ واحد تولیدی مبلغ ۳۹۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از طریق سامانه بهین یاب تسهیلات دریافت کرده اند.

وی یادآورشد: تاکنون یک هزار و ۷۹۷ واحد متقاضی تسهیلات از طریق کارگروه رونق تولید به بانکهای عامل استان معرفی شده اند که تعداد ۱۴۲ مورد در مرحله عقد قرارداد هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی در استان، مبلغ ۱۰۴میلیارد تومان در شهرستان قزوین، ۸۶ میلیارد تومان در شهرستان آبیک، ۷۸میلیارد تومان در شهرستان البرز، ۶۷ میلیارد تومان در تاکستان، میزان ۶۱ میلیارد تومان در بوئین زهرا و ۳ میلیارد تومان نیز در شهرستان آوج پرداخت شده است.

وی گفت: با همکاری خوب بانکهای استان در پرداخت تسهیلات بهین یاب در کشور رتبه پنجم را کسب کرده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار