رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه:
رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: به منظور تقویت امکانات اطفای حریق و امدادرسانی به مردم، تجهیز آتش نشانی شهر محمدیه در سالهای اخیر در اولویت قرارگرفته است.
کد خبر: ۳۶۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 23 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، علی کاظمی در جلسه تقدیم لایحه بودجه پیشنهادی شهردار اظهارداشت: شهادت جمعی از آتش نشانان غیور و جسور کشور عمق ایثارگری نیروهای امدادی کشور را نشان داد تا همه درس شجاعت بگیریم و در خدمت به کشور بکار بندیم.

وی افزود: وقوع اینگونه حوادث ناگوار تلنگر و درس عبرتی است تا ما نیز با دقت بیشتری در مدیریت شهری قبل از هرگونه حادثه به فکر پیشگیری باشیم و نواقص احتمالی را برطرف کنیم.

کاظمی تصریح کرد: اضافه شدن نردبان بلند مرتبه برای آتش نشانی محمدیه از اولویت های ما در این شوراست و برای خرید نردبان ۵۴ متری و ارائه خدمات مطلوب در ناحیه شهری مهرگان و نیز شهر محمدیه هم بیش از ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه بیان کرد: تاکنون در دو مرحله مبلغ ۲ میلیارد تومان برای خرید این تجهیزات پرداخت شده که مرحله سوم نیز دردست اقدام است.

وی گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید و تامین تجهیزات خودروهای گروهی و انفرادی آتش نشانی در شهر محمدیه هزینه شده است.

کاظمی همچنین از ارائه لایحه بودجه پیشنهادی شهردار محمدیه در موقع مقرر به صحن شورا تشکر کرد.

وی اضافه کرد: اعضاء شورای اسلامی شهر محمدیه در بررسی بودجه دقت لازم را انجام می دهند تا منافع مردم از محل اجرای اصولی پروژه ها و هزینه کرد منطقی اعتبارات تامین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار