استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: با تبیین و تشریح فضای واقعی جامعه قبل و بعد از انقلاب برای جوانان باید آینده سازان کشور را با دوران سیاه ستم شاهی بخوبی آشنا کنیم تا حافظ دستاوردهای نظام باشند.
کد خبر: ۳۶۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 23 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: در استانه دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای بازگوی دستاوردهای نظام ایجاد شده که باید از این ظرفیت بخوبی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: لازم است با کمک ارفاد صاحب نظر و خوش فکر تصویری واقعی، علمی ومستند از دوران قبل و بعد ازانقلاب شکوهمند اسلامی برای قشر جوانان و نوجوان تبیین و تشریح شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز نسل جوان اوقات فراغت خود را با رعایت تمامی جوانب ایمنی در فضاهای ورزشی با استفاده از امکانات دستگاه های اجرایی استان سپری می کند و با برنامه ریزی دقیق در این زمینه می توان به هم افزایی و هم فکری بیشتر بین نسل جوان کمک کرد.

وی افزود: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی باید برای نسل جوان و دانش آموزان که مدیران آینده کشور هستند بازگو شود و آموزش و پرورش با برنامه های اقناعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کرده و ذهن آنها را با زبانی روان و لحنی روشن به سوی فعالیت ها و دستاوردهای نظام هدایت کند.

همتی یادآورشد: معلمان بهترین گزینه برای بازگو کردن حقایق تاریخی، فرهنگی و سیاسی جامعه به دانش آموزان هستند و باید در بیان حقایق و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بحران های دوران رژیم ستمشاهی همانند پژوهشگران به دور از هرگونه تعصب همت کنند تا مخاطبان و دانش آموزان این مطالب را از صمیم قلب بپذیرند.

استاندار قزوین اضافه کرد: آموزش و پرورش و جامعه روحانیت معضلات دوران ستمشاهی از قبیل محرومیت ها، وابستگی به خارج، نداشتن اختیار در مدیریت کشور را به نسل جوان انتقال دهند تا این نسل با شناخت خدمات انقلاب، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مواقع حساس و بحرانی برای دفاع از این ارزشها آماده باشد.

وی اظهارداشت: فعالیت شبکه های مجازی در عصر کنونی به یک تهدید و فرصت تبدیل شده و براساس فرمایش مقام معظم رهبری باید از فضای مجازی به نحو مطلوب بهره برداری کرد و با انتخاب و انتشار پیام های اسلامی کوتاه، روان و مطابق با فطرت انسانی در آن مخاطبان را جذب کرد.

همتی گفت: تولید محتوای خوب که با انقلاب اسلامی، فرهنگ و عقلانیت انسان ها تطابق داشته و با زبانی ساده و روان نگارش یافته باشد به آسانی بر مخاطبان تاثیر گذاشته و در استفاده از فناوری ها و تکنولوژی روز به نفع کشور نیز خواهد بود.

وی بیان کرد: لازم است از امکانات و تکنولوژی روز برای واکسینه کردن خود و انتقال پیام انقلاب به نحو مفید و موثر به دیگران استفاده کرده و از تهاجم دشمن در فضای مجازی با استفاده از این تکنیک مقابله کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار