رئیس سازمان تعاون روستایی قزوین خواستار شد
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: ایجاد صنایع تبدیلی و نگهداری به لحاظ ارزش افزوده و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم از اهمیت بسزایی برخوردار است.
کد خبر: ۳۶۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 23 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، در راستای حمایت از دامداران صبح امروز نشستی با حضور ناطق معین‌الدین رئیس سازمان تعاون روستایی استان، سیدمنصور حاج‌سیدجوادی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، حسین نعمتی مدیرعامل اتحادیه دامداران استان، شمس رئیس اداره تعاون روستایی استان البرز، امین کلهر چگینی رئیس اداره بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان قزوین و جمعی از کارشناسان شرکت بل در سالن جلسات اتحادیه دامداران این استان برگزار شد.

ناطق معین‌الدین رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در این نشست با بیان اینکه این استان در تولید شیر جایگاه کشوری دارد، اظهار داشت: ایجاد صنایع تبدیلی و نگهداری به لحاظ ارزش افزوده و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نعمتی مدیرعامل اتحادیه دامداران استان قزوین هم با بیان اینکه استان قزوین از استان‌های دارای ظرفیت بالا در زمینه کشاورزی و صنعتی است، اعلام کرد: این استان در بخش تولید شیر صنعتی نیز با داشتن بیش از ۲۳۷ واحد دامداری با ۴۱ هزار و ۱۷۵ رأس دام مولد رتبه پنجم در تولید شیر کشور را به خود اختصاص داده است.

سید منصور حاج سید جوادی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بر ساماندهی وضعیت تولید، فرآوری، بازار و مصرف شیر با هدف حمایت از دامداران تاکید کرد و گفت: باید به دنبال توسعه و کار سالم باشیم تا بدین وسیله کیفیت بهداشت و تغذیه، نگه داری دام ها را ارتقاء دهیم.

شمس رییس اداره تعاون روستایی استان البرز هم در این نشست با بیان اینکه روزانه حدود یک هزار و 400 تن شیر در استان البرز تولید می‌شود، گفت: 80 درصد شیر این استان به شرکت های کاله، پگاه، میهن و ... ارسال می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار