مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بر نقش خیران مدرسه‌ساز به عنوان بازوان توانمند و سرمایه‌های ارزشمند آموزش و پرورش تأکید کرد.
کد خبر: ۳۶۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 23 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز منطقه خرمدشت با حضور نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان و جمعی از مسؤولان صبح امروز در سالن کانون صبا برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این جشنواره اظهار داشت: دولت یازدهم درخشش مطلوبی در سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آموزش و پرورش داشت.

سالار قاسمی افزود: باید در عمل نشان دهیم که آموزش و پرورش دارای نقش مهمی در جامعه بوده چراکه کار آموزش و پرورش فرهنگ‌سازی است، آموزش و پرورش، مسیر رسیدن کشور به توسعه، تعالی و پیشرفت است.

وی خاطر‌نشان کرد: خیران مدرسه‌ساز بازوان توانمند و سرمایه‌های ارزشمند آموزش و پرورش بوده و در راستای انسان‌‌سازی گام برمی‌دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: با وجود تلاش‌های انجام شده در جذب خیران برای احداث مدرسه، تا رسیدن به نقطه مطلوب و میانگین کشوری فاصله داریم، بنابراین باید در جذب هر‌چه بیشتر خیران تلاش کنیم.

قاسمی عنوان کرد: آموزش و پرورش بستر توسعه بوده و در رسیدن به اهداف خود نیازمند این است که حاکمیت و مردم به اثربخشی آموزش و پرورش و اهمیت آن در رشد و اعتلای جامعه اعتقاد داشته باشند.

* مشارکت 70 درصدی خیران قزوین در امر مدرسه‌سازی

مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین در جشنواره خیران خرمدشت بیان کرد: 70 درصد خیران در سال جاری در مدرسه‌سازی مشارکت داشته‌اند.

عسگرعلی جوانبخت در ادامه گفت: ترویج فرهنگ کار خیر، تکریم از خیران و انعکاس کمبودها و نیازهای آموزش و پرورش برای مشارکت خیران از اهداف برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز است، امیدواریم با تلاش همگان بتوانیم به اهداف جشنواره دست پیدا کنیم.

گفتنی است، اجرای سرود وطنم و ادای احترام و ابراز همدردی با خانواده آتش‌نشانان قهرمان از سوی دانش‌آموزان دبیرستان الزهرا، اهدا تابلو نقاشی آتش‌نشان از سوی دانش‌آموز دبیرستان الزهرا به نایب رئیس شورای شهرستان تاکستان و عضو شورا به نمایندگی از شهرداری خرمدشت، اجرای نمایش کاراته از سوی دانش‌آموزان کاراته‌کار، اهدا تابلو خوشنویسی توسط دانش‌آموز دبیرستان الزهرا به مدیرکل آموزش و پرورش استان و اهدا لوح و تجلیل از خیران مدرسه‌ساز، از دیگر برنامه‌های نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز منطقه خرمدشت بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار