نماینده مردم تاکستان در مجلس تأکید کرد
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در جشنواره خیران مدرسه‌ساز منطقه خرمدشت بر تلاش برای جذب حداکثری مشارکت خیران در امر مدرسه‌سازی تأکید کرد.
کد خبر: ۳۶۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 23 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، بهمن طاهرخانی در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه خرمدشت که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ارائه فعالیت‌های مدارس منطقه، اولیا در تهیه امکانات و تجهیزات آموزشی مشارکت و همکاری مطلوبی را از خود به عرصه نمایش گذاشتند.

وی افزود: مهم نیست یک انسان به چه میزان در یک امر خداپسندانه شرکت داشته باشد، مهم شرکت کردن در این‌گونه اعمال خیرخواهانه بوده و مدرسه‌ساز و کمک به تجهیز مدارس از اعمال نیکو و خداپسندانه است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به داستان پیرزنی که دوک نخ ریسی خود را برای خرید حضرت یوسف پیامبر(ع) با خود آورده بود، خاطر‌نشان کرد: شرکت در کارهای خداپسندانه حتی به اندازه‌ای کم، کار پر قدر و والایی است و در پیشگاه خداوند بدون اجر و پاداش نمی‌ماند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه خرمدشت هم در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت در گذشت حضرت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و شهادت جمعی از آتش‌نشانان جوانمرد کشور بیان کرد: وقتی به دیگری می‌بخشید دست خودتتان را ببوسید چرا‌که دست شما در دست خدا قرار می‌گیرد.

علیرضا جلیلوند تأکید کرد: خیران در منطقه، درس بزرگی را به ما آموختند و همه مدیران و معلمان در مدارس، مهندسان، پزشکان، صنعتگران، اساتید علم و دانش را تربیت می‌کنند.

وی رمز موفقیت در منطقه خرمدشت را اتحاد و همکاری ادارات و مسؤولان دانست و اظهار داشت: دغدغه همه مسؤولان در این منطقه بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش است که از زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رئیس آموزش و پرورش منطقه خرمدشت هدف از برگزاری جشنواره خیران در منطقه را برنامه‌ریزی و جلب مشارکت‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی و همچنین نظارت بر حسن انجام پروژه‌ها عنوان کرد.

گفتنی است، هدف از برگزاری جشنواره خیران در منطقه خرمدشت، برنامه‌ریزی و جلب مشارکت‌های مردمی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار