معاون استاندار قزوین اعلام کرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های ایران در کشور عراق حضور پررنگی دارد و همچنین صاحب یک پاویون در این نمایشگاه است.
کد خبر: ۳۶۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 23 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: سومین نمایشگاه توانمندی‌های ایران در سه بخش صنعت، کشاورزی و مسکن 24 تا 27 بهمن ماه جاری در کشور عراق برگزار و استان قزوین در این نمایشگاه حضوری پررنگی دارد.

وی افزود: هدف از حضور استان قزوین در این نمایشگاه بر این است تا در نمایشگاه توانمندی‌های ایران، یک پاویون راه‌اندازی کند تا توانمندی‌های قزوین در یک کشور خارجی به نمایش گذاشته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین تصریح کرد: شرکت در این نمایشگاه می‌تواند قدرت چانه‌زنی در حوزه صادرات را بالا ببرد.

وی اضافه کرد: متولی هماهنگی و شرکت در نمایشگاه‌، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین است و به زودی فراخوان ثبت‌نام هم منتشر می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین ادامه داد: بخش عمده‌ای از هزینه شرکت در نمایشگاه از طریق دستگاه‌های متولی پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار