برای ارائه خدمات پزشکی
مسؤول سازمان جامعه پزشکی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سازمان تا پایان سال جاری گفت: تا کنون حدود 40 تیم برای ارائه خدمات پزشکی به مناطق محروم این استان اعزام شدند.
کد خبر: ۳۶۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 23 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی طائفه اظهار داشت: حوزه جامعه پزشکی سپاه صاحب‌الامر استان قزوین با توجه به نزدیکی دهه مبارکه فجر برنامه‌ریزی‌هایی برای فرهنگ‌سازی در این استان انجام داده است.

وی در خصوص برنامه‌ریزی‌های انجام شده، افزود: در 15 بهمن ماه جاری در میدان آزادی و پارک ملت شهر قزوین ایستگاه‌های سلامت به منظور فرهنگ‌سازی هر‌چه بهتر در بین شهروندان این شهر احداث می‌شود.

مسؤول سازمان جامعه پزشکی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: از دیگر برنامه‌ریزی‌های شهری می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی سلامت برای بسیج شهر قزوین در سالن شهید بلندیان، ایجاد میعادگاه‌های نماز جمعه و دیدار با خانواده شهدا اشاره کرد.

طائفه خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی هم در سطح استانی انجام شده که شامل دیدار با ائمه جمعه در شهرستان‌های آبیک، تاکستان و شهر صنعتی البرز، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی همانند مسابقه کتابخوانی، مسابقات فوتسال، والیبال و طناب‌کشی در سالن شهید بلندیان، اعزام تیم‌های درمانی به شهرستان‌های آوج، الموت، تاکستان و قزوین و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن است.

این مسؤول اضافه کرد: 17 کارگروه سلامت و جمعیت هم ساماندهی شده تا خدمات مطلوب‌تری در سطح استان قزوین ارائه کند که در این زمینه دو تیم تخصصی پزشکی هم در 19 و 21 بهمن ماه سال جاری به ترتیب در امامزاده آمنه خاتون(س) قزوین و شهرستان آوج برای خدمات‌رسانی اعزام می‌شوند.

مسؤول سازمان جامعه پزشکی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: در بهمن ماه سال جاری یک تیم پزشکی شامل چهار پزشک، عازم کشور اوگاندا در قاره آفریقا می‌شود که جلال رحمانی دندانپزشک، محمد جلیلوند دندانپزشک، مجید ستوده مدیر مرکز آموزشی و درمانی شفا شهرستان تاکستان و سیدجواد شجائیان پزشک عمومی، مجید رحمانی و رسول‌زاده این تیم را همراهی می‌کنند.

طائفه در خصوص برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سازمان تا پایان سال جاری افزود: تا کنون حدود 40 تیم برای ارائه خدمات پزشکی به مناطق محروم استان قزوین اعزام شدند.

وی یادآور شد: این حوزه با برگزاری برنامه‌های سازندگی‌، اردوهای جهادی و تجلیل از پرستاران و دیگر زحمت‌کشان سعی در تشویق مردم و فرهنگ‌سازی در زمینه روحیه جهادی برای خدمت‌رسانی هر‌چه بهتر دارد.

مسؤول سازمان جامعه پزشکی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: اهداف حوزه جامعه پزشکی این استان ترویج فرهنگ اسلامی، نودوستی، قرار دادن خدمات‌رسانی مطلوب به مردم به عنوان اولویت اصلی و تبلیغ آن در جامعه پزشکی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار