محجوب با اشاره به وجود تنها یک آتش‌نشانی در سطح شهر و ۶٩ روستای بخش مرکزی اسدآباد، عنوان کرد: این آتش‌نشانی در حال حاضر دارای ١٢ پرسنل بوده که از این تعداد ۶ نفر آتش‌نشان و ۶ نفر راننده است.
کد خبر: ۳۶۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 23 January 2017
مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اسدآباد گفت: ۵٧٠ مأموریت عملیاتی توسط آتش‌نشانان این شهرستان از ابتدای سال تا کنون انجام گرفته است.

به گزارش ایسنا؛ سید آقا میرزا محجوب افزود: از تعداد تماس‌های تلفنی با ١٢۵ آتش‌نشانی روزانه ۴ تا ۵ مورد از تماس‌ها مزاحمت تلفنی است.

وی با اشاره به اینکه زمان امداد و کمک‌رسانی آتش‌نشانی بسته به مسافت متغیر خواهد بود، افزود: در سطح شهر زمان مأموریت عملیاتی برای امدادونجات پس از تماس شهروندان با تلفن ١٢۵ آتش‌نشانی ٣ تا ۴ دقیقه است.

محجوب با اشاره به وجود تنها یک آتش‌نشانی در سطح شهر و ۶٩ روستای بخش مرکزی اسدآباد، عنوان کرد: این آتش‌نشانی در حال حاضر دارای ١٢ پرسنل بوده که از این تعداد ۶ نفر آتش‌نشان و ۶ نفر راننده است.

وی تعداد خودروهای آتش‌نشانی اسدآباد را ۴ دستگاه عنوان کرد و یادآور شد: از مجموع خودروها و دستگاه‌های آتش‌نشانی دو دستگاه خودرو سنگین و دو دستگاه خودرو نیمه‌سنگین و سبک است.

محجوب، عشق و ایثار را عنصر جداناپذیر در حرفه آتش‌نشانی دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر عشق و انگیزه، تجهیزات نیز لازمه کار آتش‌نشانان است که از نقش موثری در امدادونجات برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه کمبود ست هیدرولیک آتش‌نشانی اسدآباد در حال حاضر یکی از مشکلات شهر در راستای تصادفات جاده‌ای است، اظهار کرد: امسال از بودجه شهرداری ۶٠ میلیون تومان به آتش‌نشانی شهرداری شهر اختصاص یافت.

محجوب از افتتاح و بهره‌برداری آتش‌نشانی شماره ٢ اسدآباد در سال آینده خبر داد و عنوان کرد: این پروژه در حال حاضر دارای ۵٠ درصدپیشرفت فیزیکی است.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی ایستگاه دوم آتش‌نشانی در زمینه پرسنل و نیرو کمبود خواهیم داشت، تصریح کرد: آتش‌نشانی شماره ٢ شهراسدآباد به ١٢پرسنل نیازمند خواهد بود.

شایان ذکر است؛ بخش پیرسلمان اسدآباد نیز دارای دو آتش‌نشانی است که از این تعداد، یک آتش‌نشانی با ٣ پرسنل مربوط به آتش‌نشانی شهرداری آجین و یک مورد مربوط به آتش‌نشانی ایستگاه روستایی قاسم‌آباد با یک پرسنل است. این دو ایستگاه ٣٠روستا و شهر آجین را تحت پوشش خود قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار